سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان

نرم افزارهای ریکاوری یا بازیابی اطلاعات و ویرایش دیسک سخت یکی از مهم ترین ابزار های کاربران حرفه ای می باشد. اگر به دلایل زیادی مانند فرمت ، پارتیشن بندی ، حذف اشتباه ، ویروس و .... اطلاعات موجود بر روی هارد که ارزش زیادی برای شما داشته اند از بین رفته باشد می توانید آن ها را باز یابی کنید. نرم افزار Data Recovery با بررسی هارد شما سعی به باز گردانی اطلاعات می نماید اما اگر اطلاعات بازگردانی شده معیوب شده باشد و قابل استفاده نباشند باید چکار کرد؟ نرم افزار Drive & Hex Editor یکی از ابزار های کار با هارد به صورت سکتور به سکتور می باشد و شما می توانید به صورت دستی داده های ذخیره شده بر روی درایو خود را مشاهده و بعد از بررسی تغییرات را بر اساس دانسته های لازم اعمال کنید.

GetDataBack - Data Recovery for NTFS V3.30

این نرم افزار قدرتمند برای بازیابی فایل ها برای فرمت NTFS زمانی که داده ها به دلیل format , fdisk , virus attack , برق و خرابی نرم افزار ها از بین رفته اند می باشد. این نرم افزار قادر است داده ها را حتی زمانی که partition table (جدول پارتیشن) ، boot record (بوت سکتور) ، Master File Table (جدول فایل) و root directory (دایرکتوری اصلی) درایو شما نیز حذف یا از بین رفته باشند را باز گرداند.

 

GetDataBack - Data Recovery for FAT V3.30

 این نرم افزار امکان بازیابی اطلاعات برای فرمت FAT را حتی زمانی که partition table, boot record, FAT, or root directory شما نیز بر اثر ویروس ، فرمت ، اف دیسک و یا برق از بین رفته باشد را بازیابی می کند.

 

RAID Reconstructor V3.30

این نرم افزار قدرتمند قادر است آرایش شکسته شده ی RAID Level 5 یا RAID Level 0 را بازیابی کند. حتی اگر شما پارامتر های RAID مثل نظم درایو ها اندازه های block شده را ندانید نرم افزار RAID Reconstructor  با تحلیل درایو شما مقدار صحیح را تعیین می کند. سپس شما قادر خواهید بود فایل های احیا شده را image  گرفته یا در یک دیسک سخت کپی کنید.

 

DiskExplorer for FAT V3.30

با این ویرایشگر قدرتمند دیسک ، شما را قادر می سازد درایو خود را با جزئیات کامل بررسی کنید. این نرم افزار به شما اجازه دسترسی مستقیم به partition table, boot record, FAT or root directory  را دقیقا به سکتور معین می دهد.

 

DiskExplorer for NTFS V3.30

این ویرایشگر بی نظیر دیسک ، پایین ترین نوع دسترسی (low-level access) را به شما برای بررسی دیسک سخت می دهد. شما قادر خواهید بود با این نرم افزار انواع مشاهدات کد گذاری همانند hex, text, directory, MFT entries, partition table, boot record و غیره را بررسی کنید.

 


ارسال شده در توسط فرشید