سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان

برای همه ما بارها پیش آمده است که بطور ناخواسته و یا بر اثر خرابی سیستم، ویروسی شدن فایل ها، بروز رسانی اشتباهی و ... اطلاعات خود را از دست بدهیم و دیگر به آنها دسترسی نداشته باشیم و تصور اشتباه کنیم که دیگر این فایل ها از بین رفته اند و ما قابلیت بازگردانی آنها را نداریم.

Recover My Files 3.9.8.6472 نام یک نرم افزار بازیابی اطلاعات است که ثابت کرده است قابلیت بازیابی فایل های پاک شده با سرعت و قدرت بالا را دارد، اطلاعاتی که به هر نحوی از جمله آلوده شدن توسط ویروس، فرمت شده هارد دیسک، قطعی ناگهانی برق و یا حذف از طریق سطل آشغال ویندوز را که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بودند را بطور 100% امن و بهبودیافته بازگرداند. این نرم افزار بازیابی اطلاعات، با ترکیب دو حالت محیط کاری راحت و موتور قدرتمند توانسته است در این زمینه بسیار محبوب و معروف شود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد Recover My Files، قابلیت تعیین نوع فایل های مورد نظر ما میباشد، که با انتخاب فرمت خاصی و یا حتی پسوندهای متفاوت از میان بیش از 50 پسوند ما را سریعا به فایل حذف شده مورد نظر خود می رساند.نرم افزار قابلیت بازگردانی انواع فایل ها، ایمیل ها، آرشیوها، فایل های مولتی مدیا از جمله تصاویر، فیلم ها و موزیک ها را داراست. همچنین بجز بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک، نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا اطلاعات از دست داده خود را از روی هر نوع رسانه ذخیره سازی همانند فلاپی دیسک، فلش دیسک، دوربین های دیجیتالی و کارت های حافظه بازیابی نمایید.پس طبق شعار سازنده نرم افزار : " هم اکنون دانلود نمایید و فایل های پاک شده خود را ببینید ! "

ویژگی های کلیدی نرم افزار Recover My Files 3.9.8.6472

  • قابلیت بازگردانی سریع فایل های حذف شده از طریق Recycle Bin
  • قابلیت بازگردانی اطلاعات بعد از فرمت شدن تصادفی و ناگهانی هارد دیسک
  • قابلیت بازگردانی اطلاعات بعد از خراب شدن هارد دیسک
  • قابلیت بازگردانی اطلاعات بعد از پارتیشن بندی و خطاهای احتمالی آن
  • قابلیت بازگردانی اسناد، تصاویر، موزیک ویدیو ها و ایمیل ها
  • قابلیت بازگردانی فایل های حذف شده از روی Camera Card, USB, Zip, Floppy
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز XP و Vista

دانلوددانلود رایگان نرم افزار بازیابی اطلاعات (حجم : 7.92 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


ارسال شده در توسط فرشید