سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان

برنامه ای که سایت دانلود رایگان نرم افزار معرفی کرده امکان بازیابی تصاویر Picture حتی از روی حافظه دوربین دیجیتال را تنها با وصل کردن آن به کامپیوتر امکان پذیر میسازد. این نرم افزار حتی قادر است عکس های فرمت شده و پاک شده از روی Flash, Memory Stick, Smart Media و هر حافظه قابل حمل و یا هارد دیسک را بازیابی کند.
بحث بازگردانی فایل های یا همان Recovery در دهه اخیر اوج گرفته است و شرکت های مختلفی برای تهیه نرم افزار های بهتر اقدام نموده اند. به جرات می توان گفت شرکت GetData در این زمینه بسیار فعال ظاهر گشته و با ارایه دادن نرم افزار های فوق العاده قدرتمند برای بازگردانی اختصاصی انواع فایل ها و حتی ایمیل ها بسیار قدرتمند عمل کرده است. در این مطلب قصد داریم نرم افزار Recover My Photos را که آخرین نسخه منتشر شده این نرم افزار از طرف شرکت GetData می باشد را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست برای بازگردانی فایل های عکس کاربرد دارد و به راحتی میتواند تصاویر دیجیتال را بازگردانی نماید. شاید این پرسش مطرح گردد که این نرم افزار چطور این کار را می کند که در حالت عادی قابل انجام نیست؛ وقتی شما فایلی را حذف می کنید این فایل هنوز بر روی حافظه شماست تنها آدرس دسترسی به آن پاک شده است.
این نرم افزار بازیابی تصاویر دیجیتال از دوربین دیجیتال با رجوع و بررسی اطلاعات موجود در حافظه شما تشخیص می دهد که عکس در حالت اولیه خود به چه صورت بوده ولی برخی از فایل ها به دلیل ذخیره دوباره فایل های دیگر به کلی حذف می گردند و به این دلیل قابل بازیابی نمی باشند. شرکت GetData نیز به دلیل اینکه هر نوع فایل المانهای خاصی دارد با نرم افزار های مختلف برای بررسی فایل خاص خود اقدام کرده که احتمال بازگردارنی را چند برابر می کند.

این نرم افزار بازیابی تصویر بسیار ساده و قابل درک برای هر کاربر عادی طراحی گشته است و شما می توانید با انتخاب درایوری که فایل آن را حذف نموده اید نرم افزار را برای یافتن فایل مورد نظر راهنمایی کنید. البته شما همچنین قادر خواهید بود تا با دادن اطلاعاتی بیشتر در مورد عکس خود همانند سایز و اندازه و فرمت عکس نرم افزار را بیشتر به نتیجه ی مورد نیاز نزدیک گردانید. البته این نرم افزار بازیابی اطلاعات تصویر قادر است بدون این اطلاعات نیز تمام عکس های قابل بازیابی را به شما نشان دهد و از بین فایل ها، فایل مورد نظر خود را انتخاب و بازگردانی نمایید. از ویژگی های جدید اضافه شده به این نرم افزار می توان به قابلیت بازگردانی عکس های پاک شده از روی فلش مموری ها و حافظه های حمل شونده اشاره نمود که کاربرد این نرم افزار را بیش از پیش بیشتر کرده است. با این نرم افزار به راحتی خواهید توانست تمام عکس های قابل بازیابی را بازگردانی و دیگر نگران از دست رفتن تصاویر خود بعد از پاک شدن نباشید.

امکانات و قابلیت های اصلی نرم افزار بازیابی تصاویر دیجیتال Recover Photo

  • قابلیت بازیابی از روی دوربین های دیجیتالی، فلش مموری ها و حافظه های قابل حمل و هارد
  • سرعت جستجوی بسیار بالا و بازگردانی سریع با تشخیص المانهای خاص
  • قابلیت تعیین فرمت، سایز و اندازه ی عکس مورد نظر برای جستجوی سریع تر
  • رابط کاربری جذاب و زیبا در عین حال قابل درک برای تمام کاربران
  • سرعت اجرا و پاسخگویی به فرامین
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

دانلوددانلود رایگان نرم افزار بازیابی عکس (حجم : 20 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

 


ارسال شده در توسط فرشید