سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان


بابیلون یا بابل، واژه ‌نامه ای تک کلیکه است که معانی لغات مورد نظر با یک کلیک بر روی آن واژه مشخص می‌گردد. این نرم‌افزار برای تشخیص کلمات در برنامه‌های مختلف ویندوز چون ورد ، اوتلوک ، اکسل ، اینترنت اکسپلورر و آدوب ریدر (پرونده‌های PDF) از روش تشخیص نوری نویسه‌ها یا OCR استفاده می‌کند. این واژه نامه با استفاده از پرونده‌های مختلف فرهنگ واژگان که هر یک به یک موضوع اختصاص دارند می‌تواند به یک واژه‌نامه? چندمنظوره بر روی رایانه? شخصی، تبدیل شود.

پرونده‌های فرهنگ واژگان این نرم‌افزار دارای پسوند BGL هستند که پس از نصب برنامه? اصلی امکان افزوده شدن به آن را دارند. نسخه? ????? از این نرم افزار مدتی است که از سوی شرکت بابیلون عرضه شده‌است.

بابیلون همان طور که به عنوان یک مترجم استفاده می‌شود باکس ترجمه را نیز به طراحان سایت های اینترنتی و درست اندر کاران ارائه می‌دهد. بابیلون همچنین یک سامانه بازیابی اطلاعات را طراحی و به بازار عرضه کرده است.

در ماه می ???? بابیلون دو سرویس به صورت نسخه آزمایشی در سایت اینترنتی خود قرار داد است که به نرم افزار نیاز ندارد: مترجم آنلاین رایگان دوزبانه و واژه نامه رایگان آنلاین یک زبانه.

با توجه به کاربری زیاد این نرم افزار خصوصاً در محیط وب کاربران محترم سایت مرکز دانلود ندای فناوری پارس می توانند یکی از ابزار های زیر را دانلود کرده و از آن به صورت رایگان استفاده نمایند.
این پلاگین بر روی مرورگر فایر فاکس و اینترنت اکسپلورر قابل نصب می باشد.

 


حجم: 1.6mb                                حجم:2mb


ارسال شده در توسط فرشید