سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان

نرم افزار های مالتی مدیا و به عبارتی چند رسانه ای همواره به دلیل افزایش فرمت های استفاده شده در ویدئو ها و فایل های چند رسانه ای در حال به روز شدن می باشند و معمولا با استفاده از Codec قادر به اجرای فرمت های جدید می شوند. به عنوان مثال پلیر خود ویندوز با دانلود Codec برای 3GP قادر خواهد بود این فرمت را اجرا نماید.
امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار می خواهیم شما را با نسل جدید دایویکس ویدیو نرم افزار قدرتمند DivX Plus Pro 8.0 که آخرین نسخه حرفه ای منتشر شده بدون نیاز به نصب آن می باشد آشنا سازیم. این نرم افزار بسیار قدرتمند کمتر نیاز به دانلود و نصب Codec خواهد داشت، زیرا اکثر فرمت ها با وجود حجم بسیار مناسب آن در آن مهیا گشته است. برنامه شامل 4 بخش DivX Control Panel Applet, DivX Plus Converter, DivX Plus Player و Codec Settings می باشد.
به جرات می توان گفت با این پلیر چند رسانه ای، بهترین کیفیت صدا و تصویر را در اختیار خواهید داشت که با ترکیب دیگر امکانات این نرم افزار را به بهترین پلیر ممکن تبدیل کرده است. نرم افزار پلیر DivX Plus از تمام فرمت های DivX, Xvid, avi, mpg, mpeg-1, mpeg-2, mpeg-4, 3ivx, YouTube streaming video, AVC HD (avchd player), QT QuickTime mov, RM Real media, OGM, Matroska , mkv, asf, wmv, DV, m1v, m2v, mp4, mpv, swf, vob and wav, mpa, mp1, mp2, mp3, Ogg, aac, DTS, Dolby Surround, Dolby digital DD 5.1 – AC3, aif, ram, wma, flv و بسیاری دیگر بیشتر پشتیبانی کاملی به عمل می آورد.

برنامه پلیر DivX در اصل برای پخش فیلم با کیفیت بالا HD کاربرد فراوانی دارد که به شما لذت یک سینمای واقعی را خواهد داد. امکانات اجرای فیلم این نرم افزار بسیار بالا می باشد که از این جمله می توان به امکان ترکیب زیر نویس و اجرای هماهنگ با فیلم ویدئو اشاره نمود که در دیدن فیلم های زیر نویس دار بسیار ضروری می باشد.
این نرم افزار چند رسانه ای همچنین قادر است فیلم ها را به صورت فشرده DivX درآورده و با کاهش حجمی باور نکردی که بدون افت کیفیت خواهد بود اجرا می شود که در نوع خود کم نظیر است و در کاهش فضای مصرفی هارد دیسک موثر خواهد بود. نرم افزار دایویکس به صورت قابل حمل بوده و بدون نیاز به نصب می باشد و شما قادر خواهید بود آن را بر روی یک حافظه جانبی مانند فلش بر روی هر رایانه ای اجرا و از آن لذت ببرید.

امکانات نرم افزار قدرتمند دایویکس ویدیو پلاس

  • امکان فشرده سازی ویدئو فیلم ها بدون افت کیفیت
  • قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدئو یی
  • امکان پشتیبانی از از اکثر دستگاههای پخش همانند دی وی دی پلیر، کنسول های بازی، تلفن های همراه و ...
  • اجرا و نمایش فیلم های با کیفیت بالا HD با نمایش بسیار عالی
  • امکان پخش همزمان فیلم به همراه زیر نویس آن
  • سرعت اجرای بسیار مناسب و کلید های کاربردی و میانبر بسیار زیاد
  • مجهز به تقویت کننده صوتی DFX و شامل تنظیمات رمزگذاری پیشرفته
  • پخش فیلم با کیفیت بالا با کدک دیویکس
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

دانلوددانلود رایگان نرم افزار پلیر ویدئویی (حجم : 75.8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


ارسال شده در توسط فرشید