سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان

NORTON Internet Security 2009

همه ما کم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از کاربران کامپیوتر بوده است. حال نرم افزار Norton Internet Security علاوه بر دارا بدون همان هسته آنتی ویروس قوی امکاناتی نیز جهت حفظ امنیت سیستم در مقابل خطرات ناشی از وبگردی و خواندن نامه ها و بنر های تبلیغاتی و ... رو نیز در خود جای داده است.


هرچند بسیاری از کاربران از سرعت پایین این نرم افزار و همچنین کند کردن روال کار سیستم عامل در نسخه های قبلی شکایت داشته اند ولی در این نسخه یکی از ویژگیهایی که بیان شده سرعت بالا و حداقل استفاده از منابع سیستم می باشد که این خود می تواند به کارکرد بهتر و رضایت بیشتر تمامی کاربران اینترنت بیانجامد.

سیستم تشخیص هوشمند ویروس و تروجان این نرم افزار نیز از قابلیتهای بسیار هیجان انگیزی هست که به بالابردن امنیت سیستم شما کمک بسیار زیادی میکند.

همراه این آنتی ویروس برنامه ای نیز قرار داده شده که بوسیله آن می توانید بطور دائمی این آنتی ویروس را بصورت Trial نگه دارید و از تمامی آپدیتهای روزانه آن نیز استفاده نمایید.

تنها کافیست پس از نصب برنامه برنامه TrialReset آنرا نیز نصب کنید و از آن پس هر وقت سیستم روشن شود مدت زمان Trial نرم افزار هم دوباره به اول باز میگردد. 

برای استفاده دیگر دوستانی که نرم افزار را قبلا داشته اند فایل TrialReset نیز بطور جداگانه قرار داده شده که با دانلود آن می توانید آنتی ویروس خود را به روز نگه دارید. فقط باید توجه داشته باشید که از این فایل تنها زمانی می توانید استفاده کنید که مدت زمان استفاده آزمایشی (Trial Period) نرم افزار تمام نشده باشد.

پسورد:www.p30download.com

دانلود آنتی ویروس 62mb

ارسال شده در توسط فرشید

SuSE Linux 10.0 Final 5-CD

نسخه نهایی سیستم عامل لینوکس شرکت SuSE روانه بازار شد.

دانلود

 


ارسال شده در توسط فرشید

http://img.tebyan.net/Big/1387/10/2131562491839820416823516994131821004078.jpg

 
نرم افزار های منتشره Zonealarm بسیار پرطرفدار می باشند. این بار برای شما که نسبت به سیستم خود حساسید برنامه جدید این کمپانی را گذاشتیم. برنامه ی ZoneAlarm ForceField v1.1.82.0 برنامه ای است که باعث ایجاد امنیت در سطح کامپیوتر شخصی شما به صورت جامعی می شود و باعث می شود که کامپیوتر شما را از خطرات احتمالی دور سازد . برنامه ای برای فیلتر نمودن مرورگرهای اینترنت اکسپلورر یا فایرفاکس با قابلیت هایی برای محافظت در برابر انواع تهدیدات اینترنتی روی وب شامل سایت های اسپای ویر , حملات فیشینگ , دانلود اسپای ویر , اجرای اسکریپت های آلوده و جاسوس افزارها . اجرای این برنامه فوق العاده آسان می باشد فقط کافی است آن را به لایه امنیتی مرورگرتان اضافه نمایید. این برنامه قابلیت نصب بر روی مرورگر اینترنت اکسپلورر 6 یا بالاتر و فایرفاکس 2 یا بالاتر را دارد.پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنین مطمین باشید باهاش تفاوت رو احساس می کنید اونم محسوس.


http://p30jet.ir/extra/down.gif دانلود لینک مستقیم

سریال :
 0CG78-SB7XK-MGF3K-TDENAG-0FU200

ارسال شده در توسط فرشید


منبع: www.p30download.com


نرم افزاری بسیار قدرتمند برای مدیریت File های فشرده که برنده چندین جایزه بین المللی نیز شده است. این نرم افزار قابل اجرا بر روی خانواده سیستم عامل ویندوز بوده و از اکثر Format های فشرده سازی و رمزنگاری شده پشتیبانی می کند. همچنین توانایی ساخت و کارکردن بر روی File های Zip با حجم بی نهایت را دارا می باشد.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به کم حجم بودن، سرعت زیاد، آسان در استفاده، ظاهری دوستانه و کاربرپسند و توانایی آموزش قسمت های مختلف نرم افزار به کاربران اشاره کرد.

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار PowerArchiver 2007 10.22.02 Final:
- پشتیبانی کامل از Format های 7-ZIP, ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, BH, RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ و BZIP2
- توانایی بازکردن و Extract کردن File های با Format های Image مانند : ISO, BIN, IMG و NRG
- پشتیبانی از File های رمزنگاری شده با Format های XXE, UUE و yENC
- پشتیبانی از Format فایلهای Zip تا حجم نامحدود و بهبود کارایی هنگام کارکردن برنامه با File های Zip
- آپلود File های فشرده به طور مستقیم به FTP یا SFTP
- دارای قسمتی برای مدیریت پسورد ها. برای ذخیره پسوردهایی که مکررا مورد استفاده قرار میگیرند و استفاده مجدد بدون تایپ کردن آنها
- توانایی نمایش File هایی با Format های : TXT, RTF, GIF, PNG, BMP, ICO, TIFF, GFI, SGI, EMF, WMF, PPM, Adobe Photoshop, Autodesk, Truevision, - ZSoft Paintbrush, Kodak Photo-CD, JASC PaintShop Pro و Dr. Halo .
- قابلیت تعمیر File های صدمه دیده Zip
- توانایی تبدیل Format های File های فشرده به هم. (مانند تبدیل zip به CAB و یا LHA به Zip)
- توانایی Extract کردن چندین File فشرده به صورت همزمان
- قابلیت فشرده سازی گروهی File ها
- آموزش کامل نرم افزار همراه با تصاویر از ابتدا
- توانایی تغییر چهره کامل نرم افزار به وسیله Skin (پوسته) ها
- توانایی ویرایش File های داخل File فشرده
- قابلیت Drag & Drop محتویات داخل File های فشرده به Desktop یا دیگر بخش های ویندوز
- قابلیت نمایش File های فشرده در دو حالت :
Classic : نمایش تمامی File های در یک لیست ساده
Explorer : جستجو در File های فشرده همانند جستجو در Folder های ویندوز
- و ...

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط فرشید

نرم افزار حسابداری رافع محصول شرکت مفتاح رایانه یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای حسابداری تحت ویندوز میباشد. قابلیت های و ویژگی های این نرم افزار عبارتنداز:
 
امکانات سیستم حسابداری
تعریف و تدوین کدینگ و سرفصلهای حسابداری در سه سطح کل ، معین و تفضیلی بطور دلخواه
تعیین و تخصیص تبصره های خاص به سیستم اتوماتیک از جهت قابلیتهای ویژه همچون :
آرتیکل های تشکیل دهنده اسناد بدهکاران و بستانکاران تجاری ، سرفصل های ثابت و متغیر، نحوه مرتب سازی ستون بدهکاران و بستانکاران در سند حسابداری
تعریف و تدوین کلیشه اسناد برای صدور اسناد حسابداری اتوماتیک
تنظیم و تعریف تفضیلی ها بطور شناور و یا وابسته به معین های مختلف توسط کاربر بطور دلخواه
ثبت اسناد حسابداری در سه مرحله پیش نویس ، موقت ، دائم
کپی از یک یا چند سند دیگر در سند جاری
کپی از آرتیکل های سند حسابداری در سند جاری
تعریف صندوق های شرکت به تعداد دلخواه
صدور سند افتتاحیه به صورت دستی یا خودکار و انتقال مانده ها از دوره مالی قبل
بستن حسابهای موقت و صدور کاربرگ و سند اختتامیه به صورت خودکار در پایان دوره مالی
مرتب سازی آرتیکل های اسناد و مدیریت چاپ آنها بر مبنای روال مشخص شده توسط کاربر
درج شرح های تکمیلی علاوه بر شرح آرتیکل در اسناد حسابداری جهت درج شرح های اختصاصی
جستجو و مرتب سازی آرتیکل اسناد بر اساس عناصر تشکیل دهنده اسناد مالی
صدور قبوض دریافت و پرداخت و نحوه تسویه حساب به صورتهای نقد ، چک ، حواله های بانکی و یا تنخواه گردان و تایید اسناد دریافتنی و پرداختنی در بخش چک و بانکدریافت و پرداخت اسناد دریافتنی و پرداختنی به صورت ترکیبی از نقد و چک و حواله بانکی
صدور و چاپ رسید دریافت و پرداخت
چاپ اسناد حسابداری در سه فرمت
قابلیت شماره دهی و شکل دهی خودکار اسناد بر اساس تاریخ
ثبت دفاتر بطور اتوماتیک با توجه به اسناد تراز
دسترسی به سند و پیوست مربوطه از طریق دفاتر حسابداری
مدیریت گزارشگیری و شکل دهی دفاتر توسط کاربر

دانلود در ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط فرشید

Adobe® Photoshop® CS2 نسخه ی جدید از قدرتمند ترین و محبوبترین نرم افزار ویرایشی تصاویر در جهان , اخیرا از سوی کمپانی بزرگ Adobe عرضه شده است . این نسخه از برنامه با محیطی زیبا تر , توانایی های فراوان تر و کارایی  بالا و امکانات بسیاری که به کاربر می دهد , تمامی نیاز های یک گرافیست حرفه ای را تامین می نماید !  منو بندی و محیط زیبای برنامه , تغییر در ظاهر بخش ها و اضافه نمودن امکانات بیشتر به هر بخش از توانایی های دیگر این نسخه ای نرم افزار قدرتمند Photoshop است . برای مطلع شدن از توانایی های این نرم افزار در نسخه ی جدید و دیدن تصاویری از محیط این نسخه حتما سری به این صفحه بزنید , به طور کامل توضیح و نشان داده شده است . این نرم افزار به مقدار کافی از سوی تمامی کاربران حرفه ای و آماتور شناخته شده است و نیاز به توضیح اضافی نمی باشد .

نسخه ی کامل این نرم افزار برای دانلود در بخش نظرات با حجمی حدود 320 مگابایت قرار داده شده است . امیدواریم از کار با این نسخه ی جدید قدرتمند ترین ویراستار تصویری جهان با نام Adobe® Photoshop® CS2 لذت ببرید.   

   دانلود

 

 کرک

 

ارسال شده در توسط فرشید
بازی کوچک Hamsterball همه کسانی را که در بازی کردن ید طولانی دارند تا قدرت تمرکز موس و تمرکز خود را بیازمایند. بازی در فضایی کاملا سه بعدی طراحی شده است.
قهرمان بازی یک موش کوچک است که در یک گوی شیشه ای اسیر شده است و با راه رفتن در گوی ، آن رابه این طرف و آن طرف هدایت می کند. در هر مرحله از بازی موش از نقطه ای آغاز به حرکت داردن گوی می کند و باید با استفاده از فلش های موجود، گوی را به محل هدف برساند.
در طول مسیر مبدا به مقصد، موش باید مسیری صاف را پشت سر بگذارد و از افتادن گوی از پله ها و برخورد آن با موانع خودداری کند. مراحل نیز پر از پله و مانع است،به طوری که هدایت صحیح گوی کار اصلا آسانی نخواهد بود. در هر مرحله از بازی، زمان محدودی برای رسیدن به مقصد به شما داده خواهد شد. در صورتی که زودتر از زمان معین گوی رابه مقصد برسانید ، مرحله را به درستی پشت سرگذاشته اید اما همه چیز به همین آسانی نیست . سرعت رسیدن به مقصد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است،چرا که مدت زمانی که از هر مرحله اضافی می آورید، به زمان مرحله بعد شما اضافه می شود. در مراحل بالاتر ، بارها خواهید فهمید که زمان اندکی به شما داده شده است و مجبور خواهید شد به مراحل قبلی بازگردید و زمان بیشتری برای خود ذخیره کنید. پس از آغاز بازی ، این نکته را مدنظر قرار دهید و به هیچ وجه ، زمان را از دست ندهید. اگر اعصاب آرامی دارید، این بازی بسیار جذاب از آدرس زیر با حجمی نزدیک به 7 مگابایت دانلود کنید :

http://safaei.persiangig.com/hamsterball.zip
ارسال شده در توسط فرشید

1- اطلاعات چگونه ذخیره می شود؟ 
در کتاب The Compact Disc Handbook از Ken pohlmann آمده است، رسانه های Write-once شبیه به دیسک های Play back-only ساخته می شوند. همانند CD های معمولی، آنها از یک لایه بنیادین پلی کربنیک، یک لایه منعکس کننده و یک لایه محافظ استفاده می کنند لایه ضبط کننده در بین لایه بنیادین و لایه منعکس کننده قرار دارد که ترکیبی از یک رنگ اصلی است... برخلاف CD های معمولی، یک تراک مارپیچی از قبل شیار دار شده، برای راهنمایی لیزر ضبط کننده در طول تراک مارپیچی استفاده می شود، این امر طراحی سخت افزاری recorder را آسان می سازد و سازگاری دیسک را تضمین می نماید.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط فرشید

همانطور که می دانید ویندوز ویستا مدتها ست از طرف Microsoft عرضه گردیده و بسیاری از کاربران که سیستم آنها قابلیت نصب ویندوز ویستا را داشته است این سیسبم عامل را نصب
کرده اند من هم می خواهم یک بخش جدید در وبلاگ را به این ویندوز و قابلیت های جدید آم اختصاص دهم و در این بخش برخی از تفاوتهای این ویندوز با XP را شرح داده و به شما توصیه می کنم اگر سیستم خوبی دارید این نسخه از ویندوز را جایگزین XP کنید.

اولین ویژگی بسیار بارز ویندوز ویستا شکل ظاهری جذاب آن است که علاوه بر زیبایی بر کارایی آن نیز افزوده است. مثلا آیکون Switch between windows در Quick lunch علاوه بر شکل زیبا و سه بعدی خود باعث انتخاب راحت تر بین پنجره ها می گردد یا هنگام رفتن به روی Taskbar در بخش برنامه های باز شده ُ با رفتن بر روی هر برنامه یک شکل کوچک از برنامه را نشان می دهد که خود دارای مریتهای فراوانی است. در مورد شکل ظاهری ویستا در مورد پنجره های Explorer نیز می توان صحبت کرد چراکه تغییرات مفیدی داشته اند. در سمت چپ پنجره دیگر خبری از آن منوی عمودی چند بخشی نیست و به جای آن بخش Favorites و Folders هستند که بخش دوم دسترسی بسیار سریع به همه بخشهای رایانه را فراهم می آورد که البته در ویندوزهای قبلی به طور دستی باز شده و مورد استفاده بود اما در ویستا خاصیت اصلی آن است که علاوه بر این بخشها دکمه های کاربردی که در XP در نواری آبی رنگ و عمودی قرار داشتند هم وجود دارند اما در بالا و به شکل افقی و بهینه شده به طوری که دکمه های پر کاربرد در آن بخش واقع شده اند تغییر دیگر در این پنجره ها در نوار آدرس است به طوری که آنرا بسیار کاربردی کرده و به شما امکان دسترسی سریع به هر بخشی را میدهد آن هم به طور کاملا ساده و بدون استفاده از تایپ و به طور خلاصه به طور کاربر پسند و User freindly و البته باز هم می توان با یک کلیک آن را به شکل سابق در آورد. تغییر دیگر در این پنجره ها در مقابل نوار آدرس نمایان است و آن قابلیت Search است که انصافا امتیاز ویستا نسبت به ویندوز های قبلی را دو چندان کرده است. در یک نوار کوچک در هر جایی می توانید با تایپ نام فایل به سرعت به مقصود خود برسید که البته این بخش تنظیمات پیشرفته خود را هم دارا است که در بخشهای بعد به آن می پردازیم. موضوع دیگر در پنجره های Explorer کم شدن تعداد زیاد دکمه های نوار ابزار است مثلا فقط دکمه های Back و Forward در پشت نوار آدرس دیده می شوند که خود این در ظاهر زیاد مناسب نیست اما پس از مدتی کار با ویستا می فهمید که با توجه به امکانات ویستا در نوار آدرس و نوار EXPLORER وجود دکمه های بیش از حد در نوار ابزار توجیهی ندارد چرا که همه این امکانات در جاهای دیگر و به طور مرتب و جمع و جور وجود دارند.

لطفا نقایص و عیب و ایرادهای این مباحث را در بخش نظرات مطرح فرمایید!

ادامه دارد.......


ارسال شده در توسط فرشید

این بار می خواهم به شما ترفندی آموزش دهم که با استفاده از آن می توانید استفاده بهینه از پهنای باند اینترنت خود کرده و بدین ترتیب سرعت
دانلود را تا 20 درصد افزایش دهید. برای این کار شما باید در ویندوز خود حساب مدیر یا همان(Adminstrator) را داشته باشید. برای انجام کار عملیات زیر را دنبال کنید:
1- از منوی استارت گزینه Run را اجرا کنید.
2- تایپ کنید:gpedit.msc
3- در پنجره Group Policy روی Adminstrative template که زیر شاخه Computer Configoration است کلیک کنید.
4- وارد بخش Network شوید و سپس وارد QoS Packet Scheduler شوید.
5- عبارت Limit Reservable bandwidth را بیابید و روی آن دابل کلیک نمایید.
6- در پنجره ی باز شده روی Enable کلیک نموده و مقدار 0 را در پایین جایگزین 20 نمایید.
7- OK کرده و رایانه را ریست نمایید تا کار شما به نتیجه برسد.


ارسال شده در توسط فرشید
<   <<   11   12   13      >