سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان

نام نرم افزاری است که هر آن چه شما از یک برنامه فشرده ساز انتظار دارید برآورده می سازد، شما توسط این نرم افزار می توانید فرمت های فشرده متفاوت زیادی را مشاهده و آنها را استخراج نمایید و همچنین به ساخت آرشیو های فشرده با فرمت های رایج و قدرتمند بپردازید.
از ویژگی های مهم نرم افزار می توان به مواردی همچون وجود محیطی جدید و کاربر پسند ( دارای مجوز از Microsoft Office UI )، فشرده ساز ی و کم حجم کردن فایل، پوسته های زیبا و متنوع، مدیریت پسورد ها، مخفی سازی و رمز دار کردن به صورت پیشرفته، پشتیبان گیری، مبدل آرشیوها، ابزار فشرده سازی دسته ای، هماهنگی با FTP، پشتیبانی قدرتمند از SFX و ابزار های پیشرفته ای برای رایت CD/DVD/BD را نام برد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

حتما دیگر زمان آن رسیده که خود نیز یک نرم افزار تولید کنید و یا برای راحتی کار خود فایل هایی را به صورت نصبی ایجاد کنید یا می خواهید آن ها را راحتر در دسترس عموم قرار دهید اما زمان زیادی را برای ساخت یک فایل ستاپ باید صرف کرد و ممکن است نتوانید حرفه ای از کار در آورید. به همین منظور سایت دانلود رایگان نرم افزار برای شما یک نرم افزار ساده و سریع تهیه دیده که می تواند به راحتی یک فایل نصب حرفه ای مانند هر فایل نصب دیگری ایجاد کرده و با ابزار قدرتمند خود وقت شما را برای ساخت فایل ستاپ حرفه ای صرفه جویی کند.

Setup Factory 8 نتیجه یک دهه تجربه در ساخت ابزار نصب نرم افزار می باشد. بر خلاف دیگر نرم افزار های ساخت ستاپ که نیازمند هفته ها کار و یادگیری برای سریعتر شدن در کار با آن ها می باشند، نرم فزار کارخانه ستاپ سازی طوری طراحی شده که به راحتی قابل استفاده و سریع باشد. همراه شدن یک رابط کاربری کارامد فرایند ساخت و طراحی نرم افزار نصب کاملا منطقی و بدون مشکل را فراهم کرده است. Setup Factory برای شما یک فایل نصب setup.exe و فشرده که قادر است در هر ورژنی از ویندوز از 95 تا ویستا و بدون عیب برای توزیع در وب و دانلود، CD-ROM, DVD-ROM و LAN تهیه می کند.
با این نرم افزار به آسانی فایل های خود را با موس بکشید و بر روی پنجره پروژه نرم افزار رها کنید سپس بر روی دکمه پابلیش کلیک کرده تا به شما فایل نصب را تحویل دهد، این واقعا آسان نیست؟ جادوگر نرم افزار نیز می تواند در این امر به شما کمک کند. با ابزار قدرتمند و ساده نرم افزار هر کجا که می خواهید آیکن میانبر بر روی دسکتاپ و استارت منو ایجاد کرده و یک فایل آن اینستال برای پاک کردن نرم افزار نصب شده در Add or Remove Programs کنترل پنل اضافه کنید، تمام این ها تنها با چند کلیک امکان پذیر است. دقیقا همان کاری که با ماژول های Visual Basic, .NET و غیره انجام می دهید با این نرم افزار ممکن می شود و قابل پشتیبانی از ماژول های مختلف است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

یک نرم افزار مدیریت آرشیو بسیار قدرتمند و محبوب است که به نظر هیچ کمبودی ندارد به همین دلیل کمتر پیش می آید که ورژن جدیدی از آن ارائه شود. سایت دانلود نرم افزار رایگان ورژن جدیدی از نرم افزار وین رر معرفی کرده که چندین باگ مهم آن گرفته شده و امکانات مورد نیاز در بعضی قسمت ها اضافه شده است تا هرچه راحتر با دانلود رایگان winrar کاربران بتوانند از آن بهره ببرند.
با این نرم افزار میتوانید از اطلاعات خود Back Up گرفته و حجم آنها را با فشرده سازی کاهش و ایمیل کنید. با دانلود برنامه WinRAR میتوانید فایل ها را از اینترنت دانلود و با فرمت RAR و یا ZIP ذخیره کنید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

امروز قصد معرفی نسخه جدید یکی از با تجربه ترین و معروف ترین نرم افزارهای موجود در زمینه فشرده سازی را داریم، WinZip Pro 14.5.9095 نام این نرم افزار فشرده ساز حرفه ای و قدرتمند می باشد. به جرات می توان گفت WinZip اصلی ترین و مطمئن ترین نرم افزار ( دانلود وینزیپ ) در زمینه فشرده سازی فایل ها در سیستم عامل ویندوز می باشد. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار راحتی استفاده از آن می باشد و همچنین عرضه ویژگی های منحصر به فرد دیگر منجر به این شده است که این نرم افزار بعنوان ابزار طلایی در زمینه فشرده سازی معروف باشد.

طراحی نسخه جدید WinZip Pro 14.5.9095 یکپارچگی عمیقی با ویندوز پیدا کرده است و با آخرین نسخه ویندوز یعنی ویندوز محبوب 7 بهترین تعامل را داراست و با ویژگی های ابتکاری خود، امنیت و راحتی را در فشرده سازی بسیار بهبود داده است و پیشرفت چشمگیری داشته است. نسخه جدید از ظاهر و قالب زیبای Microsoft Office 2010-Style Ribbon بهره میبرد که کار با نرم افزار را بسیار لذت بخش و آسان نموده است که توسط این ظاهر جالب شما تمام قابلیت های کلیدی و کنترل های موجود را به راحتی در دسترس خواهید داشت. قابلیت مهم دیگر نرم افزار فشرده ساز WinZip Pro 14.5.9095 پشتیبانی از قابلیت های موجود در ویندوز 7 همانند: Libraries, Jump Lists, Explorer Preview, Touch Screen Gestures میباشد که یکپارچه سازی و سازگاری کامل این نرم افزار با این ویندوز محبوب را نشان می دهد. امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

فشرده سازی امروزه از یکی از امور مهم در رایانه می باشد که هر کاربری به آن نیاز پیدا می کند. فشرده سازی به تغییر پارامتر هایی خاص اطلاق می باشد که از طریق آن سیستم عامل برخی از فایل ها را به صورت فشرده و با حجم کم تر با فرمت های خاص مانند Zip ذخیره می کند. نرم افزار های مختلفی در این زمینه ارائه گشته اند که نرم افزار Novus Zip یکی از نرم افزار های قدرتمند در این زمینه است که با رابط کاربری بسیار زیبا قابل درک، هر کاربری را جذب خود می کند.

این نرم افزار دانلود زیپ یک برنامه فشرده ساز فوق العاده قدرتمند است که قادر است هر فایل فشرده را اجرا نموده و آرشیو ای از فایل های مورد نظر شما را در عرض چند ثانیه به صورت فایل فشرده درآورد. نرم افزار از فرمت های 7z (7z), ZIP (zip), GZIP (gz gzip tgz), BZIP2 (bz2 bzip2 tbz2 tbz), TAR (tar) فشرده سازی فایل پشتیبانی به عمل می آورد و شما می توانید هر فایلی با به این فرمت ها فشرده کنید.
از امکانات این نرم افزار می توان به اضافه شدن منویی به راست کلیک ویندوز برای دسترسی آسانتر، امکان اضافه کردن رمز عبور بر روی فایل های فشرده و ... اشاره کرد که محبوبیت این نرم افزار را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

یک نگهبان مطمئن و یک گارد محافظتی محکم و ایستاده در محل ورود و خروج داده ای شما با شبکه های محلی اترنت و اینترنت می باشد. ای نرم افزار همیشه گوش بزنگ و آماده در حال چک کردن چیزهایی است که به کامپیوتر شما وارد یا خارج می شود ، دور نگه داشتن هر چیز نا خاسته و بدون اجازه و مانع شدن اجازه دسترسی از کامپیوتر شما به اینترنت از عمده و مهمترین کارهای این نرم افزار می باشد ، به این شکل نرم افزار های جاسوسی نمی توانند اطلاعات خصوصی شما را از کامپیوتر شما بدزدند. با تمام قدرتی که این فایروال دارد به راحتی می توان  از تمام امکانات آن به راحتی سر در آورد و از آن استفاده کرد. پس اگر از اینترنت زیاد استفاده می کنید ، هر لحظه امکان دارد هکری شما را هک کند یا کرم های اینترنتی قصد وارد شدن به کامپیوتر شما را داشته باشند یا بدون اطلاع شما نرم فزار های جاسوسی بر روی دستگاه شما نصب شده اند و می خواهد که اطلاعات مفید شما را سرقت کرده و به روی شبکه ارسال کنند و خیلی خطرات دیگر که آماده به تحدید شما می باشند ، پس دست به کار شوید و یک فایروال خوب بر روی دستگاهتان نصب کنید تا شما را بیمه کند. این را در نظر داشته باشید که نرم افزار های آنتی ویروس در درجه دوم قرار دارند. پیشگیری بهتر از درمان است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

نرم افزار Sunbelt Personal Firewall امکان کنترل کامل بر روی انتقال داده ها بین رایانه شما و دیگر رایانه های موجود در شبکه اینترنت یا شبکه محلی را می دهد. حتی اگر شما یک مسیریاب (روتر) داشته باشید که جزو ساختمان یک فایروال باشد باز شما نیاز به نصب Sunbelt Personal Firewall بر روی کامپیوتر خود دارید، زیرا قاعده محاصره و معلق کردن، یک روش بسیار امن و استراژدی پیشنهاد شده امنیتی برای کسانی می باشد که بسیار در معرض خطر هستند می باشند. این نرم افزار می تواند کامپیوتر شخصی شما را در برابر حملات رایانه هایی که خود نیز در خطر حمله قرار گرفته اند محافظت کند. دیوار آتش برای رایانه های رومیزی که به اینترنت دارای پهنای باند با مودم های DSL، کابلی، ISDN، WiFi یا ماهواره ای متصل هستند بسیار ضروری می باشد، بخصوص نوت بوک ها به دلیل استفاده از شبکه بی سیم بسیار در معرض خطر هستند که نرم افزار Sunbelt Personal Firewall به خوبی از آن ها محافظت می کند.

تکنولوژی بالقوه این فایروال دیده بانی یا زیر نظر گرفتن پورت های متصل برای جلوگیری از ورود یا خروج بی اجازه نرم افزار های مخرب برای حمله می باشد. Sunbelt Personal Firewall با جلوگیری از ارتباطات پنهانی از حملات شناخته شده و ناشناس این امکان را می دهد تا به راحتی در وب به گردش بپردازید و خیالتان از هر حمله احتمالی راحت باشد. فایروال یک نرم افزار اساسی برای امنیت شما در اینترنت در مقابل حملات هکرها، تروجان ها، کرم ها، نرم افزار های مخرب و دیگر ویروس ها می باشد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

نرم افزار فایروال شخصی FortKnox Personal Firewall 5.0.605.0 یک فایروال کاربردی فوق العاده آسانی است که به شما امکان محافظت از کامپیوترتان در برابر حملات هکر ها ،تروجان ها ،جاسوس افزارها و تهدیدهای اینترنت را می دهد. به کاربر امکان مرور کامل از تمام شبکه ارتباطات ورودی و خروجی را می دهد. علاوه بر این ،فایروال شخصی همراه با سیستم جلوگیری از نفوذ منسجم با استفاده از فن آوری SPI را تضمین می کند. افزایش حفاظت از کاربر با سیستم rules به کاربر این امکان را میدهد که کنترل وسیعی نسبت به ارتباط نرم افزار هایش با اینترنت را داشته باشد. کاربران پس از نصب می توانند به آپشن نرم افزار مراجعه کنند و گزینه هایی را انتخاب کنند که با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد. امیدواریم از دانلود نرم افزار دیوار آتش لذت ببرید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

 

نرم افزار FlashBoot یک نرم افزار قدرتمند می باشد که فلش دیسک ها را به یک فلش دیسک بوتیبل تبدیل می کند و شما می توانید ویندوز خود را از روی فلش دیسک خود نصب کنید در واقع شما یک فلش قابل بوت یا Bootable USB خواهید داشت. البته این نرم افزار FlashBoot که یک نرم افزار کاربردی می باشد مخصوص فلش دیسک ها می باشد ولی دیگر حافظه های USB را نیز به راحتی پشتیبانی می کند. با این نرم افزار شما می توانید یک سیستم عامل را بر روی فلش دیسک خود قرار دهید و خود حافظه فلش به دلیل اینکه Bootable شده است عمل فرمت کردن سیستم عامل قبلی و کپی کردن سیستم عامل جدید را انجام می دهد. به جرات می توان گفت این نرم افزار که یک نرم افزار USB Boot می باشد از تمام سیستم عامل ها مانند GRUB4DOS disks,SysLinux-based disks,Windows XP,Windows 7 و Linux Kernel و ... برای انتقال به حافظه های فلش پشتیبانی به عمل می آورد و امکان بروز خطا در این برنامه بوت به حداقل رسیده است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

Download Accelerator Plus پرطرفدارترین نرم افزار در شاخه مدیریت دانلود ها است. بالا بردن سرعت دانلود تا ???%، قابلیت استفاده آسان از آن(در عین حرفه ای بودن)، امنیت بالا و تنظیمات بسیار زیاد که استفاده سریعتر و راحتت تر را از آن ممکن میکند، همه امکاناتی هستند که این محصول را از رقیبان خود متمایز میکند.
این نرم افزار با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند.
بالا بردن سرعت دانلود شما با دریافت از چند connection و قابلیت ادامه دادن (pause) که شما را قادر به ادامه دانلود در هنگام قطعی اینترنت یا سرور میکند ، جستجو برای بهترین سرور (mirror)  تنها چند مورد از امکانات این برنامه قدرتمند است.

حجم: 11.37 mb

دانلود/download


ارسال شده در توسط فرشید
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >