سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان

همانطور که تکنولوژی اینترنت در حال پیشرفت است، بد افزارهای اینترنتی نیز در حال افزایش هستند. یکی از این بد افزار ها که عموما در فکر کاربران با نام ویروس جای پیدا کرده است تروجان می باشد؛ در حالی که ویروس به بد افزاری اطلاق می گردد که با تولید سریع خود باعث اشباع هارد دیسک شده و باعث توقف سیستم عامل شما می گردد و این در حالی است که تروجان مفهومی کاملا متفاوت دارد. تروجان که به آن Malware هم می گویند به بد افزاری گفته می شود که بر روی رایانه ای خود را کپی کرده و سپس به صورت مخفی به کپی اطلاعات و ارسال آن به مکان های مختلف و یا سازنده می پردازد و در کل می توان گفت یک جاسوس در دنیای رایانه محسوب می شود. آنتی ویروس ها عموما آپدیت می گردند و بیشتر بد افزار ها در بانک های اطلاعاتی آنها ذخیره می گردد؛ اما تروجان توسط هر کاربر یا مخرب قابل ساخت و انتشار می باشد از این رو چندان نمی توان در این مورد به آنتی ویروس ها اعتماد داشت. اما جای نگرانی نیست؛ نرم افزار قدرتمند Anti-Trojan Elite برای همین موضوع طراحی و ارایه گشته است.
این نرم افزار امنیتی که یک Trojan Remover می باشد توسط متخصصین شرکت تولید کننده اش با تروجان های جدید به روز می شود و قادر است بهترین وسیله دفاعی برای یک کاربر در برابر تروجان های جدید ایجاد شده باشد. این نرم افزار آنتی تروجان با قدرت اسکن بسیار بالا می تواند هر تروجانی را که در حال ارسال اطلاعات شما به شخص دیگریست شناسایی و آن را در صورت توانایی حذف و حداقل از فعالیت آن جلوگیری کند که بخش اعظمی از مشکل را حل خواهد کرد. این نرم افزار آنتی تروجان، شبکه را نیز تحت پشتیبانی دارد و می تواند هر تروجانی که قصد جاسوسی در یک شبکه را داشته باشد شناسایی نماید و جلوی فعالیت آن را گرفته و آن را حذف نماید.
ممکن است تروجان ها قبل از حذف توسط سازنده باعث تغییراتی در رایانه شما شده باشند که عموما بخش رجیستری را دستکاری می کنند که بخش اصلی یک سیستم عامل می باشد؛ این نرم افزار Anti Trojan به راحتی تمام عملیات های انجام شده توسط تروجان را شناسایی می کند و در حدی که قادر به برگشت اطلاعات به حالت اول خود باشد به تعمیر اطلاعات می پردازد. با این software شما در مقابل تروجان ها تا حد زیادی حفاظت خواهید شد و یک دیوار آتش قدرتمند را در اختیار خواهید داشت. ما در این پست نسخه Anti-Trojan Elite 5.0.7 که آخرین ویرایش این نرم افزار می باشد را برای شما کاربران گرامی سایت نرم افزار دانلود رایگان مهیا ساخته ایم که امیدواریم مورد توجه و عنایت شما عزیزان قرار گیرد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

\

همانطور که دنیای اینترنتی و ارتباطات در حال گسترش است، بدافزار ها، نرم افزار هک و هکر ها نیز در حال افزایش و پیشرفت هستند و همه روزه انواع باگ های امنیتی و نفوذ ها در سازمان ها و رایانه های شخصی صورت می گیرد.
در عین حال آنتی ویروس ها و آنتی تروجان ها نیز سعی در جلوگیری از این خراب کاری ها دارند، ولی سابقه نشان داده است که همواره یک آنتی ویروس قابل اعتماد نیست و همواره راه نفوذ برای هکر ها فراهم است. امروزه هکر ها با استفاده از ادغام ویروس یا تروجان با یک فایل عادی نرم افزار هک تغییرات مورد نظر خود را در رجیستری ویندوز طرف مقابل اعمال و به دزدی اطلاعات و یا حذف و باج گیری از این راه می پردازند.
نرم افزار قدرتمند امنیت UnHackMe که به شما معرفی خواهیم نمود یک برنامه بسیار کاربردی برای جلوگیری از هک و نفوذ افراد بیگانه است. این نفوذ تنها اینترنتی و از شبکه نیست و ممکن است از فلش و سی دی های آلوده رایانه شما مورد تهدید قرار بگیرد و اطلاعات شخصی شما برای افراد سودجویی ارسال گردد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

یک نرم افزار قدیمی قدرتمند و آشنا که به صورت طبقه ای از امکانات فوق العاده اجرا می شد اکنون تبدیل شده به نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند دنیای صوت و تصویر که کمتر کسی را می توان دید که اسم آن را نشنیده باشد. سایت نرم افزار دانلود رایگان این ابر قدرت مالتی مدیا JetAudio را با تمام امکانات آن پیشنهاد می کند تا این نرم افزار JetAudio را دانلود کنید.

نرم افزار JetAudio Plus 8 یک برنامه چند رسانه ای جامع ترکیب شده در یک پک جمع جور است. نه تنها این نرم افزار می تواند فایل های مختلف موسیقی و ویدیویی را اجرا کند، بلکه ویژگی هایی مانند رایت سی دی، ضبط، تبدیل به فرمت های دیگر و غیره را پشتیبانی کند. علاوه بر این ویژگی ها شما قادر خواهید بود رادیو تلویزیون اینترنتی خود را با استفاده از JetCast که با نرم افزار جت آدیو ارائه می شود استفاده کنید. پخش تمام فرمت های فایل و دیسک ها، شامل WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و ویدئو و سی دی های صوتی، امکان تبدیل بین فرمت های صوتی، ضبط صدای آنالوگ به فرمت های مختلف نرم افزار Cowon JetAudio را به یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند صوتی تصویری تبدیل کرده است.
ویژگی های JetAudio 8 برنامه رادیو و تلویزیون اینترنت با JetCast، پلاگین های تجسمی شامل Sound2Vision، ویرایش برچسب های MP3، OGG و WMA، افکت های صوتی مختلف شامل wide, reverb و x-bass، خروجی صدا چند کاناله، کنترل سرعت پخش صدا، متقاطع کردن صاف صدا در میان تغییر آهنگ، رابط کاربری قابل تغییر، نشان دادن متن اشعار برای فایل های MIDI و MP3 و زیر نویس ها تماما در این برنامه Jet Audio گنجانده شده و تمام نیاز های شما را برآورده خواهد کرد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

رشد روز افزون نرم افزار های تبدیل، ایجاد و ویرایش ویدئو هم اکنون به دلیل نیاز اکثر کاربران به این نرم افزار ها کاملا محسوس است. بیشتر نرم افزار ها فقط قادرند بخشی اختصاصی از موارد مذکور را انجام دهند. اما نرم افزار قدرتمند Videocharge Studio که آخرین ورژن آن بوده و می خواهیم امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار معرفی کنیم، قادر است تمام نیاز های شما در این باره رفع نماید.
معمولا کاربران از نرم افزار های مجزا برای ویرایش و تبدیل ویدئو های خود بهره می برند، ولی با نرم افزار Videocharge Studio شما قادر خواهید بود فیلم های خود را ویرایش و ایجاد نمایید و درکنار آن فایل های دیگر خود را به فرمت های دیگر تبدیل نمایید. شما در این نرم افزار میکس ویدئو ساخت فیلم قادر خواهید بود با داشتن عکس و یک قطعه صوتی، ویدئو دلخواه خود را ساخته و از آن لذت ببرید.
از دیگر امکانات ویرایش ویدئو این نرم افزار میکس فیلم می توان به قابلیت اضافه کردن اشیائی همچون متن و عکس به ویدئو اشاره نمود. با این نرم افزار حرفه ای همچنین قادر هستید ویدئو های خود را جدا کنید و بخش مورد نظر را انتخاب و از ویدئوی آن یک خروجی بگیرید که معمولا در ساخت کلیپ های اینترنتی بسیار کاربرد خواهد داشت.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

اگر به دنبال افزایش کیفیت فیلم در حین تماشا هستید و از شطرنجی بودن کیفیت فیلم های اچ دی خسته شده اید وب سایت دانلود رایگان نرم افزار یک نرم افزار پخش کننده قدرتمند را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. Mirillis Splash Pro نام نرم افزاری کاربردی و مالتی مدیا می باشد که به وسیله آن می توانید فیلم و کلیپ های با کیفیت بالا و با فرمت های صوتی و تصویری MPEG-2 و AVC/H.264 را به راحتی و بدون مشکل تماشا کنید. این نرم افزار پخش کننده فیلم که جزء نرم افزار های مالتی مدیا محسوب می شود، بدون هیچ کدکی قادر به پخش فیلم ها و فایل های اچ دی و فرمت های صوتی و تصویری که در بالا ذکر کردیم خواهد بود. از ویژگی های این نرم افزار پلیر یا پخش فیلم و صوت Mirillis Splash Pro می توان به سرعت بالا و اجرای راحت فیلم های با کیفیت بسیار بالا و اچ دی و همچنین تقویت و بهینه سازی صدای خروجی اشاره کرد.
با دانلود پلیر خواهید دید که در ورژن جدید نرم افزار پلی لیست بهتر شده و قابلیت استفاده بهینه از سخت افزار های سیستم شما وجود دارد. با توجه به این که این روز ها فیلم و کلیپ ها با کیفیت های خیلی بالا منتشر می شوند نیاز به یک نرم افزار حرفه ای احساس می شود تا راحت بتوان فیلم ها را تماشا کرد. این نرم افزار پلیر که یک نرم افزار افزایش کیفیت فیلم نیز می باشد بهترین حالتی که فیلم را می توان بر روی سیستم اجرا کرد را برای شما فراهم خواهد کرد که تا به حال این کیفیت فیلم را تجربه نکرده اید. امیدواریم که با دانلود پلیر بسیار قدرتمند Mirillis Splash Pro بتوانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار پخش فیلم (حجم : 14.2 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


ارسال شده در توسط فرشید

یک نرم افزار بسیار فوق العاده برای میکس مجازی آهنگ یا به اصطلاح DJ کردن آهنگ است. این نرم افزار مالتی مدیا توسط میلیون ها نفر دیجی و تعداد بسیار زیادی کلوب موسیقی در سراسر جهان استفاده می شود. استفاده از کامپیوتر در میکس کردن 2 آهنگ برای یک دیجی با سرعت عمل بیشتری همراه است تا استفاده از دستگاه DJ. اکثر آهنگ هایی که با عنوان Remix در هر آلبوم موسیقی می شنوید توسط نرم افزار هایی مانند Virtual DJ ساخته میشوند. از جمله اعمالی که توسط نرم افزار Virtual DJ میشود انجام داد Scratch کردن یا کشیدن صدا توسط دیسک است که باعث زیبایی در میسک کردن صدا میشود. این نرم افزار بسیار کوچک در عین حال دارای بخش های بسیار جذاب و کاربردی است. این نرم افزار مالتی مدیا دارای بخش های بسیاری از جمله بخش میکس صوتی و میکس تصویری است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

نرم افزار های مالتی مدیا و به عبارتی چند رسانه ای همواره به دلیل افزایش فرمت های استفاده شده در ویدئو ها و فایل های چند رسانه ای در حال به روز شدن می باشند و معمولا با استفاده از Codec قادر به اجرای فرمت های جدید می شوند. به عنوان مثال پلیر خود ویندوز با دانلود Codec برای 3GP قادر خواهد بود این فرمت را اجرا نماید.
امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار می خواهیم شما را با نسل جدید دایویکس ویدیو نرم افزار قدرتمند DivX Plus Pro 8.0 که آخرین نسخه حرفه ای منتشر شده بدون نیاز به نصب آن می باشد آشنا سازیم. این نرم افزار بسیار قدرتمند کمتر نیاز به دانلود و نصب Codec خواهد داشت، زیرا اکثر فرمت ها با وجود حجم بسیار مناسب آن در آن مهیا گشته است. برنامه شامل 4 بخش DivX Control Panel Applet, DivX Plus Converter, DivX Plus Player و Codec Settings می باشد.
به جرات می توان گفت با این پلیر چند رسانه ای، بهترین کیفیت صدا و تصویر را در اختیار خواهید داشت که با ترکیب دیگر امکانات این نرم افزار را به بهترین پلیر ممکن تبدیل کرده است. نرم افزار پلیر DivX Plus از تمام فرمت های DivX, Xvid, avi, mpg, mpeg-1, mpeg-2, mpeg-4, 3ivx, YouTube streaming video, AVC HD (avchd player), QT QuickTime mov, RM Real media, OGM, Matroska , mkv, asf, wmv, DV, m1v, m2v, mp4, mpv, swf, vob and wav, mpa, mp1, mp2, mp3, Ogg, aac, DTS, Dolby Surround, Dolby digital DD 5.1 – AC3, aif, ram, wma, flv و بسیاری دیگر بیشتر پشتیبانی کاملی به عمل می آورد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

به طور حتم یکی از زمینه های نرم افزاری که شرکت های زیادی در آن با هم در رقابت هستند، تولید نرم افزارهای پخش صوت و تصویر می باشد که یکی از نیازهای مهم کاربران هم می باشد و همیشه باید کامل ترین امکانات و کدک های پخش را در نظر بگیرند تا کاربران بین این رقابت های تنگاتنگ بهترین را برگزینند و از آن بهره ببرند.

یکی از نرم افزارهایی که به تازگی از محبوبیت خاصی میان کاربران برخودار شده است، محصولی قوی، سبک و نسبتا کم حجم از شرکتی کره ای است به نام KMPlayer که واقعا در زمینه پخش صوت و تصویر بی نظیر است و رقیبانی همچون Winamp و JetAudio را پشت سر گذاشته است. این برنامه حرفه ای اکثر فرمت های متنوع صوتی تصویری همچون VCD، DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, و QuickTimeرا پشتیبانی می نماید و با استفاده از کدک های داخلی موجود در داخل نرم افزار بدون هیچ مشکلی توانایی پخش تمامی فایل ها را داراست. همچنین نرم افزار KMPlayer به شما امکان کپچر صدا و تصویر را از روی فایل های مالتی مدیا می دهد.

از ویژگی هایی دیگر نرم افزار که هر کاربری را به سمت خود می کشد، می توان به ساده و جذاب بودن محیط کاربری برنامه، تنوع در پوسته ها، اعمال افکت های متنوع بر روی فایل ها، اعمال تنظیمات گوناگون و کارا، سازگاری با پلاگین های Winamp، پشتیبانی عالی از دوربین های دیجیتالی و صدها مورد دیگر اشاره نمود.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

نرم افزار WinRAR یک ابزار فشرده سازی قوی همراه با امکانات کامل برای آرشیو فایل های فشرده شما می باشد.حتما تا به حال با نرم افزار های فشرده سازی کار کرده اید ، نرم افزار WinRAR یکی از کاملترین نرم افزارهای فشرده سازی شناخته شده است که بیشتر فایل های فشرده دیگر را نیز پشتیبانی می کند.با فشرده سازی سریع می توانید به راحتی از فضای دیسک خود استفاده بیشتر را ببرید.فرمت های مشهوری که WinRAR از آن ها پشتیبانی می کند عبارتند از (RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, ACE, TAR, GZip, UUE, ISO, BZIP2, Z and 7-Zip).شما می توانید برای فایل های فشرده خود پسوورد انتخاب کنید ، به صورت یک فایل اجرایی فشرده کنید و در همه جا بدون نصب نرم افزار از آن است ، فایل های فشرده خود را به چند قسمت تبدیل کنید تا بتوانید در چند حافظه جداگانه (مانند فلاپی) و سپس آنها را به هم وصل کنید و استفاده کنید .

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

یک نرم افزار کوچک، کارآمد، توانا، حرفه ای با سورس باز برای ساخت فایل های نصبی ویندوز می باشد. این نرم افزار بسیار کوچک و کارآمد طراحی شده و به دیل حجم بسیار پایین نسبت به نرم افزار های ساخت فایل install به راحتی قابل انتقال و به اشتراک گذاشتن می باشد.
یک نرم افزار کامل نیاز به یک فایل نصبی پایدار و قابل اعتماد دارد. با NSIS شما می توانید نصب کننده ای توانا که قادر است هر کاری را که برای نصب یک نرم افزار مورد نیاز است انجام دهد. NSIS بر پایه اسکریپ نویسی بنا شده و به شما اجازه ایجاد منطق هر رویدادی را برای عمل های پیچیده نصب می دهد. یعنی می توانید هر مشکل یا اتفاقی که امکان دارد در موقع نصب بیفتد را پیش بینی و برای آن از قبل یک عکس العمل خاص تعریف کنید.
بسیاری از plug-in ها و ها قابل دسترسی هستند: ایجاد نصب از شبکه، ارتباط فایل نصبی با ویندوز و دیگر اجزای نرم افزار ها، نصب یا به روز رسانی کامپوننت های به اشتراک گذاشته شده و ...

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید
<      1   2   3   4   5   >>   >