سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان

نرم افزارهای ریکاوری یا بازیابی اطلاعات و ویرایش دیسک سخت یکی از مهم ترین ابزار های کاربران حرفه ای می باشد. اگر به دلایل زیادی مانند فرمت ، پارتیشن بندی ، حذف اشتباه ، ویروس و .... اطلاعات موجود بر روی هارد که ارزش زیادی برای شما داشته اند از بین رفته باشد می توانید آن ها را باز یابی کنید. نرم افزار Data Recovery با بررسی هارد شما سعی به باز گردانی اطلاعات می نماید اما اگر اطلاعات بازگردانی شده معیوب شده باشد و قابل استفاده نباشند باید چکار کرد؟ نرم افزار Drive & Hex Editor یکی از ابزار های کار با هارد به صورت سکتور به سکتور می باشد و شما می توانید به صورت دستی داده های ذخیره شده بر روی درایو خود را مشاهده و بعد از بررسی تغییرات را بر اساس دانسته های لازم اعمال کنید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

DigitByte File Deleter یک نرم افزار ساده و کم حجم با کارایی آسان برای حذف دائمی فایل ها می باشد. زیرا همانطور که می دانید نرم افزار های بازیابی اطلاعات قادر هستند هر فایل پاک شده در ویندوز، داس ویندوز، سطل آشغال و حتی از دیسک های فرمت شده را برگردانند. برای این منظور سایت دانلود رایگان نرم افزار به شما نرم افزاری را پیشنهاد می کند که به شما این اطمینان را می دهد تا بتوانید فایل های شخصی و مهم که نمی خواهید شخص دیگری آن را بدست آورد، با این نرم افزار به راحتی پاک کنید تا هیچ اثری از آن باقی نماند. DigitByte File Deleter تمام داده هایی که از فایل های به ظاهر حذف شده باقی می ماند را بدون شانس بازیابی پاک می کند. حجم کم این نرم افزار و قابل حمل بودن آن بدون نیاز به نصب به شما امکان می دهد که به راحتی آن را در هر دستگاهی اجرا و استفاده کنید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

فایل های فشرده مدت هاست که به طور عمومی برای ذخیره سازی داده ها و همینطور انتقال آنها در محیط های مختلف از جمله اینترنت مورد استفاده قرار می گیرند اما یک مشکل یعنی خرابی فایل ها گریبان گیر کاربران است که توسط ابزار RAR Repair این کاستی هم برطرف شد.موارد زیادی می تواند موجب آسیب یک فایل شود، بطور شایع می توان مواردی از جمله دانلود ناقص و یا اشتباه یک فایل از اینترنت، کپی بد یک فایل، پیدا شدن بد سکتور در هارد، خش دار شدن CD یا DVD حاوی فایل فشرده، ریکاوری ناقص و ... را نام برد که موجب آسیب به ساختار فیزیکی فایل خواهد شد و شما زمان گشودن آن با پیام "Cannot open file: it does not appear to be a valid archive". مواجه خواهید شد و دیگر قادر به استفاده حتی فایل های سالم داخل آرشیو هم نخواهید بود ولی نرم افزار RAR Repair Tool 4.0 با موتور قدرتمند داخلی خود و همچنین الگوریتم های خاص و حرفه ای خود به صورت خودکار به ترمیم اینگونه فایل ها می پردازد.پس اگر شما عزیزان هم چنین فایل هایی دارید هم اکنون نسخه 4 این نرم افزار قدرتمند که محیطی کاربر پسند را داراست از سایت دانلود رایگان دریافت نمایید تا فایل های خود را به حالت اول برگردانید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید پرونده های الکترونیکی یا پی دی اف را پرینت، ویرایش و کپی کنید اما توسط سازنده قفل شده باشند و امکان ویرایش آن ها نباشد. سایت دانلود رایگان نرم افزار برای کاربرانی که نیاز به پیدا کردن پسوورد PDF دارند تا امکان دسترسی به پرینت، ویرایش و کپی فایل های پی دی اف قفل شده را داشته باشند همچنین می خواهند سند های ایجاد شده توسط خود را قفل و فقط قابل خواندن کنند نرم افزاری حرفه ای و کارامد را پیشنهاد می کند تا بر PDF های خود مدیریت بیشتری داشته باشید.

با نرم افزار Advanced PDF Password Recovery با دقت و سرعت بالا به پسورد محافظ فایل های پی دی اف به راحتی دست بیابید. با این نرم افزار می توانید قفل سند های PDF را شکسته و محدودیت های پرینت، ویرایش و کپی را از آن بردارید. نرم افزار حرفه ای بازیابی پسورد پی دی اف قادر است پسورد سند PDF را پیدا یا پسورد محافظتی آن را حذف کند همچنین قادر است هر سند پی دی اف که با هر نوع از نسخه های Adobe Acrobat یا هر نرم افزار PDF ایجاد شده را قفل کند.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

برای همه ما بارها پیش آمده است که بطور ناخواسته و یا بر اثر خرابی سیستم، ویروسی شدن فایل ها، بروز رسانی اشتباهی و ... اطلاعات خود را از دست بدهیم و دیگر به آنها دسترسی نداشته باشیم و تصور اشتباه کنیم که دیگر این فایل ها از بین رفته اند و ما قابلیت بازگردانی آنها را نداریم.

Recover My Files 3.9.8.6472 نام یک نرم افزار بازیابی اطلاعات است که ثابت کرده است قابلیت بازیابی فایل های پاک شده با سرعت و قدرت بالا را دارد، اطلاعاتی که به هر نحوی از جمله آلوده شدن توسط ویروس، فرمت شده هارد دیسک، قطعی ناگهانی برق و یا حذف از طریق سطل آشغال ویندوز را که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بودند را بطور 100% امن و بهبودیافته بازگرداند. این نرم افزار بازیابی اطلاعات، با ترکیب دو حالت محیط کاری راحت و موتور قدرتمند توانسته است در این زمینه بسیار محبوب و معروف شود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد Recover My Files، قابلیت تعیین نوع فایل های مورد نظر ما میباشد، که با انتخاب فرمت خاصی و یا حتی پسوندهای متفاوت از میان بیش از 50 پسوند ما را سریعا به فایل حذف شده مورد نظر خود می رساند.نرم افزار قابلیت بازگردانی انواع فایل ها، ایمیل ها، آرشیوها، فایل های مولتی مدیا از جمله تصاویر، فیلم ها و موزیک ها را داراست. همچنین بجز بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک، نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا اطلاعات از دست داده خود را از روی هر نوع رسانه ذخیره سازی همانند فلاپی دیسک، فلش دیسک، دوربین های دیجیتالی و کارت های حافظه بازیابی نمایید.پس طبق شعار سازنده نرم افزار : " هم اکنون دانلود نمایید و فایل های پاک شده خود را ببینید ! "

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

برنامه ای که سایت دانلود رایگان نرم افزار معرفی کرده امکان بازیابی تصاویر Picture حتی از روی حافظه دوربین دیجیتال را تنها با وصل کردن آن به کامپیوتر امکان پذیر میسازد. این نرم افزار حتی قادر است عکس های فرمت شده و پاک شده از روی Flash, Memory Stick, Smart Media و هر حافظه قابل حمل و یا هارد دیسک را بازیابی کند.
بحث بازگردانی فایل های یا همان Recovery در دهه اخیر اوج گرفته است و شرکت های مختلفی برای تهیه نرم افزار های بهتر اقدام نموده اند. به جرات می توان گفت شرکت GetData در این زمینه بسیار فعال ظاهر گشته و با ارایه دادن نرم افزار های فوق العاده قدرتمند برای بازگردانی اختصاصی انواع فایل ها و حتی ایمیل ها بسیار قدرتمند عمل کرده است. در این مطلب قصد داریم نرم افزار Recover My Photos را که آخرین نسخه منتشر شده این نرم افزار از طرف شرکت GetData می باشد را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست برای بازگردانی فایل های عکس کاربرد دارد و به راحتی میتواند تصاویر دیجیتال را بازگردانی نماید. شاید این پرسش مطرح گردد که این نرم افزار چطور این کار را می کند که در حالت عادی قابل انجام نیست؛ وقتی شما فایلی را حذف می کنید این فایل هنوز بر روی حافظه شماست تنها آدرس دسترسی به آن پاک شده است.
این نرم افزار بازیابی تصاویر دیجیتال از دوربین دیجیتال با رجوع و بررسی اطلاعات موجود در حافظه شما تشخیص می دهد که عکس در حالت اولیه خود به چه صورت بوده ولی برخی از فایل ها به دلیل ذخیره دوباره فایل های دیگر به کلی حذف می گردند و به این دلیل قابل بازیابی نمی باشند. شرکت GetData نیز به دلیل اینکه هر نوع فایل المانهای خاصی دارد با نرم افزار های مختلف برای بررسی فایل خاص خود اقدام کرده که احتمال بازگردارنی را چند برابر می کند.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

اگر فایل های خود را پاک کردید یا فایل های شما گم شده یا دیسک و هارد خود را فرمت کردید و حتی RAW Disk اتفاق افتاده یا یکی از درایو های شما دچار مشکل شده یا حتی ویندوز را دوباره نصب کرده باشید و فایل های خود را از دست داده اید سایت دانلود رایگان نرم افزار مشکل فایل پاک شده شما را حل کرده است.
همانطور که می دانید ممکن است برخی از فایل هایی که ما به سطل آشغال انتقال می دهیم، بعدها لازم گردد که در این صورت می توانیم به راحتی آنها را با یک کلیک ساده بازگردانی داده نماییم ولی مشکل اینجاست که بعد از حذف فایل ها از سطل آشغال فایل ها دیگر در دسترس کاربر نیستند.
شرکت Getdata یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه بازیابی فایل ها بود که به طور اختصاصی برای هر نوع فایل نرم افزار مخصوص بازگردانی ابداع نمود تا کاربران با راحتی هر چه تمام تر بتوانند به نتیجه دلخواه خود دست یابند. نرم افزار بازیابی GetData Recover My Files که محصولی از تمام فعالیت های این شرکت برنامه می باشد و آخرین نسخه ارایه شده آن است ؛ هم اینک از وب سایت دانلود رایگان به صورت بدون نیاز به نصب Portable در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

نرم افزار Sothink SWF to Video Converter به سادگی فایل های Macromedia SWF را به فرمت های AVI, iPod movie (MP4), animated GIF و یا فرمت های عکس (BMP, PNG, GIF,JPEG) با امکان تنظیمات و ویرایش پیشرفته که در اختیار شما قرار می دهد می توانید تبدیل کنید. این نرم افزار می تواند کیفیت عکس های فایل فلش را با همان کیفیتی عالی که دارد تبدیل کند. کافی است نرم افزار را اجرا کنید و فایل فلشی که می خواهید تبدیل شود به آن بدهید و بعد از تنظیمات دلخواه یک فایل تصویری با فرمت های دلخواه داشته باشید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

یکی از مشکلاتی که بعد از ساخت انواع فایل های فلش به وجود می آید حجم آن است که برای به اشتراک گذاری در اینترنت مناسب نمی باشد. اگر کاربر حرفه ای فلش می باشید حتما می دانید که برای ساخت یک فلش کم حجم و پر محتوا باید زحمت زیادی بکشید و زمان زیادی صرف آن کنید. اما سایت دانلود رایگان نرم افزار، نرم افزاری را به شما معرفی می کند که مسئله بسیاری از کاربران حرفه ای و مبتدی را با فشرده سازی فلش SWF بدون کمترین افت کیفیت حل کرده و زمان بسیار کوتاهی را برای فشرده سازی می گیرد.

بهینه ساز فلش یک نرم افزار مشکل گشا و سودمند برای وب مستر ها، طراحان صفحه وب، طراحان حرفه ای فلش و هرشخصی که با فناوری فلش و فایل فلش سر و کار دارد می باشد. این نرم افزار به راحتی می تواند فایل های فلش SWF را تا 60 الی 70 درصد کم حجم کند و این بدلیل الگوریتم پیشرفته بردار ها، اشکال، دگردیسی، بافر، فونت ها، ویدئوهای جاسازی شده و دیگر بهینه سازی ها می باشد. برخلاف دیگر نرم افزار های همانند بهینه سازی فلش، کم حجم سازی تنها مختص فلش های ویدئویی نیست بلکه این نرم افزار تمام فایل SWF شامل منحنی ها، اشیای تهی، بهینه سازی تحرک ها و دیگر تکنیک های پیشرفته دیگر برای بهترین فشرده سازی را داراست.
Flash Optimizer یک رابط کاربری ساده و دو مدل پیکربندی برای فشرده سازی دارد: ساده و عمیق، امکان سفارشی کردن بیش از 50 انتخاب اختیاری، فشرده سازی بهینه با کمترین افت کیفیت. نرم افزار بهینه ساز فلش یک ابزار کارآمد و دم دستی برای کاربران فلش و مفید برای زمان لود سریع است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

اگر می خواهید که فایل های فلش را باز کرده و آن ها را تغییر دهید نیاز به یک نرم افزار ویرایشگر دارید تا آن ها را تبدیل به فایل اولیه زمان طراحی خود کند. حتما فایل ها فلش زیادی با فرمت های SWF یا EXE دارید که می خواهید آن ها را تغییر دهید اما امکان آن وجود ندارد به همین منظور سایت دانلود رایگان نرم افزار به شما برنامه ای را معرفی می کند که در فایل های فلش نفوذ کرده و ویرایش آن ها را برای شما امکان پذیر می کند.
نرم افزار حرفه ای Sothink SWF Decompiler به ساده گی فایل های SWF/EXE را به فایل FLA و فایل تبدیل swf را به FLEX تبدیل کرده و تمامی اجزای داخلی آنها را استخراج میکند. این نرم افزار به طور کامل از نرم افزار swf 6, Flash MX 2004 (7.0), Flash 8, Flash CS3 (9.0) و Flash CS4 (10.0)و حتی FLEX پشتیبانی میکند و با Action 2.0 و Action 3.0 سازگاری دارد. برنامه فلش Sothink SWF Decompiler همچنین میتواند فایل های Flash ساخت فلش نصب شده به روی کامپیوتر را نیز اسکن کند.

نرم افزار فلش Sothink SWF Decompiler فایل فلش SWF را به FLA تبدیل می کند. فایل استخراج شده میتواند فایل Flash 6، Flash MX 2004 (7)، Flash 8، Flash CS3 (9)، و Flash CS4 (10) باشد. وقتی فرمت فلش SWF را به FLXE تبدیل میکنید فایل های MXML و دیگر فایل های پروژه نیز استخراج میشوند. تقریبا تمامی اجزای Flash را میتوان استخراج کرد. مانند: شکلها، شکلهای MORPH، تصاویر، صداها، ویدئوها، فریم ها، فونت ها، متن ها، دکمه ها، اکشن اسکریپت و غیره...
نرم افزار Sothink SWF Decompiler دارای یک محیط کاره چند زبانه شامل: انگلیسی، فرانسه، آلمانی و چینی باستان است. این محیط کار بسیار دوستانه و دارای چهار سبک برای سلیقه های مختلف است. میتوانید به پشت زمینه پیش نمایش رنگ دلخواه خود را بدهید تا از مناسب بودن آن برای محیط سایت خود مطلع شوید و حتی میتوانید اجزای پروژه را اجرا کنید. پلیر موجود در این برنامه باعث شده است تا پروژه خود را با استفاده از کلیدهای کنترل اجرا کنید. برای جذابیت بیشتر این نرم افزار مجهر به ابزار رایگانی به اسم SWF Catcher است که با آن میتوانید فیلم های FLASH آنلاین را با IE و یا FireFox دانلود برنامه فلش کرده و با استفاده از Sothink SWF Decompiler فایل SWF را به FLA تبدیل کنید. Sothink SWF Decompile با ویندوز7 سازگاری کامل دارد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید
<      1   2   3   4   5   >>   >