سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان

برنامه Icon Converter Plus نرم افزار گرافیکی قدرتمند برای ویرایش، ساخت و تبدیل آیکون است. از نرم افزار یا صفحه کار خود عکس بگیرید و به آیکون تبدیل کنید. توانایی تبدیل عکس به آیکن و برعکس با استفاده از چندین فیلتر در این نرم افزار موجود است. با این نرم افزار میتوانید آیکون های ویندوز را از داخل نرم افزار ها استخراج کرده و به صورت آیکون در آرشیو خود ذخیره کنید. این نرم افزار مجهز به براش و ابزارهای نقاشی کاربردی است. سایت دانلود رایگان نرم افزار این برنامه قدرتمند در زمینه تبدیل و ساخت آیکون را که قادر است هر تصویری را تبدیل آیکون کند و ویرایش آیکون را انجام بدهد با امکانات ویرایش تصویر در اختیار شما قرار داده است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

نرم افزار فتوشاپ CS5 با کدنام White Rabbit به صورت PreRelease برای دانلود از سایت دانلود رایگان قرار داده شد. سری کامل نرم افزار های شرکت Adobe ورژن 12 یا همان CS5 به زودی به صورت کامل قابل دانلود خواهد بود و مجموعه عظیم Creative Suite این مجموعه با 12 گیگابایت حجم با قیمت های نجومی در سرتاسر جهان اما بسیار ارزان در ایران به زودی در دسترس خواهد بود. نرم افزار فتوشاپ سی اس 5 پرتابل هم از لحاظ ظاهری و هم از نظر امکانات بسیار پیشرفته شده است. 5 قابلیت فوق العاده رویایی برای طراحان و عکاسان در نسخه جدید ایجاد شده که با شنیدن آنها بسیار متعجب می شوید.

قابلیت های جدید فتوشاپ CS5 را به صورت کلی برایتان شرح می دهیم تا شما هم مثل ما برای دانلود Adobe Photoshop CS5 Portable وسوسه شوید و زودتر این 122.99 مگابایت را دانلود کنید و از محیط جدید Photoshop 12 شگفت زده شوید. امیدواریم از دانلود رایگان این نرم افزار گرافیکی برای اولین با از FDL لذت ببرید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

نرم افزار گرافیکی XnView یک نرم افزار مدیریت قدرتمند و حرفه ای تصاویر است که به شما اجازه می دهد با تصاویر خود به صورت تکی یا دسته ای کارهای خارق العاده ای انجام دهید و چیزی شبیه معجزه انجام دهید. دلیل اینکه این همه از این نرم افزار کم حجم تعریف و تمجید کردیم این است که این نرم افزار کوچک قادر است کارهای فوق العاده ای با تصاویر شما انجام دهد. از تبدیل و تغییر اندازه تا برچسب زدن روی یک یا 1000000 فایل به صورت همزمان گرفته تا تغییر پارامتریک فایل ها به صورت تکی یا دسته جمعی. این نرم افزار گرافیکی کارهای بسیار بر روی تصاویر شما انجام می دهد. کافی است تصویر یا تصاویر مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس عملیات مورد نظرتان را در کسری از ثانیه بر روی تصویر انجام دهید. امیدواریم از دانلود نرم افزار XnView لذت ببرید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

بالاخره انتظار ها به سر رسید و نسخه نهایی نرم افزار گرافیکی Photoshop CS5 Extended منتشر شد. نسخه ای که سایت دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهد کامل ترین نسخه در بین سایت های ایرانی است و به صورت کامل تست شده است و کرک 100% سالم است. نسخه موجود بر روی یک DVD است و 1.27 گیگابایت حجم دارد که به 27 بخش 50 مگابایتی تقسیم شده است که با سهولت دانلود برای دوستانی که سرعت کمتری دارند همراه باشد. نسخه Extended کامل ترین نسخه موجود از فتوشاپ سی اس 5 دارای امکانات 3D بسیار کاملی است که برایتان شرح خواهیم داد. قیمت این نسخه در آمریکا 999$ است. به طور کلی از امکانات جدید فتوشاپ سی اس 5 پیشرفته نسخه نهایی می توان موارد زیر را گفت:

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

اسلاید شو اصطلاحی که امروزه اغلب کاربران با آن آشنایی کامل دارند. اسلاید شو به نوعی از ترکیب فایل های چند رسانه ای (موزیک ، عکس و ویدئو) گفته می شود که می توان با ترکیب این فایل ها، فایلی مرکب از آنها ایجاد نمود که نمایانگر تمام مطالبی باشد که می بایست به صورت جداگانه مطرح می گردید. این اسلاید شو ها معمولا در ارایه پیش نمایشی از یک محصول از طرف یک شرکت و یا نگه داری عکس های خانوادگی به عنوان یک آلبوم دیجیتال کاربرد دارند. بیشتر کاربران بر این باورند که این کار نیاز به علم رایانه دارد و این در حالیست که امروزه نرم افزار هایی همانند Photodex ProShow Producer کار را برای کاربران آسان نموده است و همه کاربران بدون علم رایانه قادرند به آسانی و طی چند دقیقه یک اسلاید شوی حرفه ای را طراحی و ارایه نمایند. با این نرم افزار ساخت اسلاید شو که یک نرم افزار گرافیکی به حساب می آید می توانید فایل های اسلاید شوی خود را با هر فرمت خروجی همانند DVD, Blu-ray, CD, EXE, Flash, HD Video و غیره تهیه و برای نشر آن اقدام نمایید.
لازم به ذکر است این نرم افزار ساخت اسلاید شو قابلیت آپلود بر روی سایت های اشتراک ویدئو همانند یوتوب را نیز دارد که این قابلیت کار شما را برای نشر فایل هایتان بسیار آسان خواهد نمود. از جمله امکانات بی شمار این نرم افزار ساخت آلبوم عکس ، می توان به امکان ایجاد تعداد نامحدود لایه برای هر اسلاید، پشتیبانی از بیش از 100 فرمت ورودی برای وارد کردن فایل ها به برنامه، پشتیبانی از تمام فرمت های عکس همانند PSD, PNG, TIFF, GIF ، امکان اضافه کردن ماسک بین هر اسلاید ، امکان برش ، چرخش و ویرایش بخش بخش فیلم ها و عکس ها و غیره اشاره نمود . امکانات این نرم افزار ساخت آلبوم تصویری ، بسیار زیاد است که در این قسمت فقط بر چندین قابلیت از قابلیت های این نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال اشاره شد. هم اینک شما عزیزان می توانید نرم افزار Photodex ProShow Producer را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از ایجاد SlideShow های حرفه ای خود لذت ببرید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

حتما تا به حال دیده اید که اشخاصی بر روی عکسی از یک هنرپیشه عکسی از سر خود گذاشته و عکسی زیبا ایجاد کرده اند و در کل کارهای بسیار جالبی را با میکس و مونتاژ انجام می دهند. درباره مونتاژ عکس اکثر افراد بر این تصورند که این کار تنها با فتوشاپ و نرم افزار های اختصاصی که نیاز به علم رایانه و علم میکس و مونتاژ دارند امکان پذیر خواهد بود اما امروز می خواهیم شما را در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار با نرم افزار تعویض چهره قدرتمند CoolwareMax Face Off Max آشنا سازیم که شما را قادر میسازد تا بدون دانستن علم رایانه و مونتاژ عکس به آسانی جای صورت هر شخصی را بر روی عکس شخصی دیگر قرار دهید که گاها این کار بسیار سرگرم کننده و جالب خواهد بود. این نرم افزار مونتاژ چهره که یک نرم افزار گرافیکی محسوب می شود، بسیار ساده بوده و شما می توانید با چند کلیک و تعیین عکس های تلفیق شونده، عکس مورد نظر خود را بدون تنظیمات مشکل و طاقت فرسا ایجاد و با هر خروجی ایجاد نمایید.
این نرم افزار میکس عکس CoolwareMax Face Off Max از تمپلیت های آماده ای نیز برخوردار است که شما را برای ساخت چهره هایی با بدن های مختلف یاری خواهد داد. شما در این نرم افزار مونتاژ چهره قادرید فایل های ایجادی خود را که گاها خنده دار و سرگرم کننده هستند از طریق راههای ارتباطی مختلف مانند Email, myspace, facebook, ecards, fakes, jokes به اشتراک گذاشته و در دسترس عموم قرار دهید. امیدواریم با دانلود نرم افزار میکس عکس بتوانید تصاویر جذاب و دیدنی را بسازید و از آنها لذت ببرید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

اگر رایانه شما به صورت عمومی استفاده می شود و همکاران یا خوانواده از رایانه شما استفاده می کنند و نمی خواهید به اینترنت دسترسی داشته باشند و یا اشخاص خاصی با پسورد وارد اینترنت شوند و یا حتی نمی خواهید که بعضی از نرم افزار ها مانند اینترنت اکسپلورر، فایر فاکس، نت اسکیپ، اوتلوک، یاهو مسنجر و یا هر نرم افزاری که بخواهد به اینترنت و یا به بعضی پورت های TCP دسترسی پیدا کند جلوگیری کنید یا در خواست پسورد کنید و تنها بعضی از آن ها را آزاد بگذارید بهترین راه استفاده از نرم افزار Internet Lock می باشد.
شما می توانید در هنگام نصب پسورد اجازه اجرای برنامه را انتخاب کنید و در برنامه از لیست نرم افزار های تشخیص داده شده و یا برنامه هایی به انتخاب خود برای دسترسی به اینترانت، اینترنت و هر پورت CP/IP اجازه دسترسی تعیین کنید. Internet Lock می تواند برای برنامه شما اجازه دسترسی آزاد، دسترسی با پسورد، دسترسی پورت ها و دسترسی برنامه ها را تعیین کند. شما قادر هستید یک برنامه زمانی تعیین کنید، به عنوان مثال قانون های دسترسی با پسورد یا برنامه ها را تا بر روی پورت 80 اعمال کنید بر روی تمام مرورگر های وب (IE, FF, NS,..) اعمال شود زیرا تمام مرورگر های وب برای دسترسی به اینترنت از پورت 80 استفاده می کنند. با دانلود این نرم افزار می توانید یک نوع امنیت اینترنتی ایجاد کنید و از اتصال نرم افزار های مخرب به اینترنت جلوگیری کنید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

حتما نام نرم افزار های جاسوسی به گوشتان خورده است. نرم افزارهای نا خواسته ای که به هر طریقی بر روی کامپیوتر شما مقیم شده و به دزدیدن اطلاعات و خرابکاری مشغول می شوند. این بدافزار ها شما را مجبور به دانلود کردن ویروس مورد نظر خود و بازدید از سایت های خطرناک می کنند تا هر چه بیشتر رایانه را آلوده کنند. برای این منظور سایت نرم افزار ی دانلود رایگان یک نرم افزار رایگان را به شما معرفی می کند تا از این بدافزار های مخفی جلوگیری، کشف و خنثی کند.

Spyware Terminator یک نرم افزار ضد جاسوسی رایگان با کارایی آسان و موثر برای حذف جاسوس ها با مقابله بلادرنگ در مقابل جاسوس، تبلیغ، کی لاگر، اسب تروجان، دزد مرورگر و دیگر نرم افزار های آسیب زننده بدون اطلاع شما به کار می رود. Spyware Terminator از کامپیوتر شما به وسیله یک پوسته حفاظتی قدرتمند و بلادرنگ محافظت کرده و با اسکن پیشرفته سیستم، جاسوس ها را یافته و در یک قرنطینه امن نگهداری می کند.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

همه روزه تعداد کدهای مخربی که دارای قابلیت اجرا یا انتقال خودکار هستند در حال افزایش است. این ویروس ها می توانند از طریق انواع حافظه های جانبی قابل اتصال به رایانه مانند پخش کننده های موسیقی، حافظه های فلش، دوربین های دیجیتال، تلفن های همراه و ... به سیستم های رایانه ای مختلف نفوذ کنند و یا در معرض آلودگی های داخلی آن ها قرار بگیرند.

برای غیرفعال کردن این ویروس ها و حذف قابلیت اجرای خودکار (Autorun) در آن ها، یک ابزار ساده و در عین حال مؤثر را به شما پیشنهاد می کنیم: Panda USBVAccine , این برنامه یک نرم افزار رایگان است که رایانه یا انواع حافظه جانبی شما را از اجرا یا انتقال خودکار ویروس های پیشرفته و آلودگی های ناشی از آن محافظت می کند. سایت دانلود رایگان دانلود این نرم افزار امنیتی رایگان را به شما پیشنهاد می دهد. با استفاده از این ابزار رایگان می توانید به مقابله با انتشار ویروس از طریق usb بپردازید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

همانطور که می دانید امروزه بیشتر کاربران عزیز نگران قابل دسترس بودن فایلهای خود بوده و برای جلوگیری از این کار به ویندوز خود پسورد می دهند ولی در برخی موارد فقط نیاز است برخی از فایلها رمز گذاری شوند. سایت freedownload برای سهولت نرم افزار قفل امنیتی WonderShare SafeLock 1.0.1 را پیشنهاد می کند. نرم افزار امنیتی و قدرتمند برای پسوردگذاری بر روی فایلهای حساس و محافظ حریم شخصی شما از دسترسی غیر مجاز می باشد . امیدواریم از دانلود نرم افزار نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید
<      1   2   3   4   5   >>   >