سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان

امروزه ایجاد اسلاید شو ها بسیار افزایش یافته است و هر کاربری می خواهد تا با استفاده از تصاویر خود اسلاید شویی از آنها ساخته و انتشار دهد؛ اما این کار قبلا یک کار اختصاصی بود و می بایست فردی اطلاعات کامل در مورد فلش داشته باشد تا بتواند یک اسلاید شوی مناسب بسازد. امروز در وب سایت نرم افزار دانلود رایگان می خواهیم شما را با نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker آشنا سازیم که شما را قادر میسازد تا به وسیله عکس های خود اسلاید شو هایی با فرمت SWF بسازید و از طریق وب یا رایت آن بر روی سی دی/دی وی دی انتشار دهید. با این نرم افزار که جزء ابزارهای فلش محسوب می شود شما به راحتی می توانید وب گالری های فوق العاده زیبای فلش طراحی کرده و بر روی فرمت HTML , XML انتشار دهید و آنها را برای نمایش در اینترنت آپلود نمایید.
نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker شما را قادر می سازد تا گالری های ایجادی خود را بر روی فضاهای رایگان مانند MySpace, Blogger, Friendster, غیره به اشتراک بگذارید و این نرم افزار برای انتشار آسان تر گالری ها به شما کمک خواهد کرد. از امکانات این نرم افزار ساخت اسلاید شو می توان به قابلیت اضافه کردن موسیقی آنلاین به گالری و Slide Show اشاره کرد که به طور هوشمند به طراحی شما اضافه می شود. هم اینک می توانید نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker Platinum را در ادامه همین مطلب دانلود کنید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

همانطور که می دانید چند روزی است که از ماه مبارک رمضان، ماه برکت، ماه رحمت و ماه مغفرت می گذرد و ما هم متقابلا این ماه عزیز را خدمت شما کاربران عزیز سایت تبریک عرض می نماییم. ماه مبارک رمضان ماهی است که مسلمانان در آن بیشتر به بندگی خداوند متعال می پردازند و همچنین اعمال صالحی از جمله روزه گرفتن، عبادت کردن، قرائت قرآن و کارهایی نظیر اینها را انجام می دهند تا در نهایت بتوانند با سرافرازی و سربلندی این ماه عزیز که ماه خدا می باشد را بگذرانند. از این رو وب سایت دانلود رایگان نرم افزار ، نرم افزار بسیار جالب قرآن کریم را برای دانلود قرآن در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا بتواند سهم کوچکی را در ارائه این کتاب ارزشمند داشته باشد. این نرم افزار که در کنار آن یک نرم افزار تجوید قرآن نیز گذاشته شده است یکی از کاملترین نرم افزارهای قرآن کریم در کامپیوتر می باشد و با گرافیک جذاب خود کاربران بسیار زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. این Ghoran در قالب یک فایل فلش ساخته شده است و بگونه ای طراحی شده است که هر زمان که بخواهید هر جزء یا هر سوره از قرآن کریم را بخوانید به راحتی با انتخاب جزء و سوره مورد نظر آن صفحه برای شما باز خواهد شد.
از دیگر قابلیتهای این فایل فلش امکان جستجوی صفحه ای از قرآن است و براحتی شما می توانید با وارد کردن شماره صفحه، به صفحه خاصی از قرآن کریم دست پیدا کنید در ضمن این برنامه قرآن با خط عثمان طه را طراحی کرده است و همانطور که می دانید شماره صفحات تمامی قرآن های با خط عثمان طه یکی است و هیچ فرقی از لحاظ ظاهر و شماره صفحات با هم ندارند. یکی از امکانات جالب این برنامه ورق زدن گرافیکی آن می باشد که بگونه ای طراحی شده است گویا خود شما در حال ورق زدن قرآن کریم هستید و کاملا واقعی به نظر می آید. همچنین اعراب گذاری برای درست خواندن قرآن از دیگر قابلیتهای این برنامه ارزشمند می باشد. این برنامه با فرمت SWF طراحی شده است و همچنین بر روی گوشی هایی که فرمت SWF را پشتیبانی می کنند نیز قابل اجرا است. امیدواریم که با دانلود قرآن و اجرای این فایل فلش قرآن کریم بتوانید لحظات معنوی و روحانی را جلوی کامپیوتر خود داشته باشید و ما را هم از دعای خیر خود بی نصیب نکنید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

نرم افزار فرهنگ لغت و ترجمه متن و دیکشنری بابیلون 8 پس از آخرین نسخه آن که در سایت نرم افزاری دانلود رایگان بالای 50000 بازدید کننده داشت هم اکنون توسط دانلود رایگان همراه با کرک کامل و بدون Expire شدن با فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی برای دانلود در دسترس است. نرم افزار دیکشنری بابیلون 8 یک فرهنگ لغت و نرم افزار مترجم پیشتاز در بین نرم افزار های دیکشنری موجود می باشد. دیکشنری بابیلون بیشترین ابزار ترجمه را در اختیار شما قرار می دهد. با بابیلون قادر خواهید بود به آسانی و به سرعت ایمیل ها، صفحات وب، سند ها، پیغام های فوری و ... را ترجمه کنید. تمام کاری که برای ترجمه نیاز است انجام دهید، کلیک بر روی کلمه یا متن مورد نظر می باشد که یک پنجره کوچک با نتیجه مطلوب از پایگاه داده فرهنگ لغت وسیع بابیلون با ابزار فهرست لغات و تبدیل سریع به نمایش در خواهد آمد.

Babylon 8 به کاربران خود دامنه وسیعی از کلمات مرتبط از برترین دیکشنری های منتشر شده شامل Oxford University Press, Britannica, Merriam-Webster, Larousse, Vox, Langenscheidt, Pons و Taishukan را پیشنهاد می کند. ورژن جدید بابیلون با 6 نوع ترجمه متن پیشنهادی به 17 زبان بعلاوه ترجمه لغات یک کلمه ای و اصطلاحات آن همه را تنها با یک کلیک همراه با نتیجه ای از دایره المعارف ویکی پدیا به 9 زبان و امکان هجی کردن، از دامنه وسیع توانای منابع آن به نمایش در خواهد آورد. Babylon 8 یک نرم افزار دیکشنری آسان و مترجم دقیق به بیش از 75 زبان می باشد. با Babylon 8 ترجمه متن به آسانی انجام خواهد گرفت، کافی است بر روی مرورگر، ورد، اکسل، ایمیل، پیغام ها و نرم افزار ها و هر نوشته ای که می بینید کلیک کنید و ترجمه کلمه یا متن آن را ببینید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

همانطور که می دانید دیگر ترجمه در دنیای نرم افزار به ساده ترین کار ممکن تبدیل گشته است؛ زیرا امروزه نرم افزار های مختلفی برای ترجمه ارائه گشته اند که قادر است در عرض چند ثانیه معنی کلمه مورد نظر شما را نمایش می دهد. اگر با دنیای اینترنت در ارتباط باشید مطمئنا با شاهکار بی نظیر گوگل ، مترجم گوگل فارسی (Google Translate) ، آشنایی دارید. به جرات می توان گفت این مترجم آنلاین که بسیار قدرتمند است و از بانک اطلاعات گوگل تغذیه می شود بهترین ابزار برای ترجمه می باشد، زیرا این مترجم فقط کلمه را ترجمه نمی کند، بلکه قادر است هر متنی را در عرض چند ثانیه ترجمه و با داشتن کمترین ایرادات در اختیار شما قرار دهد که در نوع خود بی نظیر است. اما برای برخی اینترنت همواره در دسترس نیست و نمی توانند صفحات وب را باز کرده و متون خود را وارد این مترجم کنند؛ گوگل به این موضوع نیز فکر کرده و به تازگی نرم افزار قدرتمند Client for Google Translate ارائه کرده است.
با داشتن این Software به راحتی قادر خواهید بود تا با چند کلیک و بدون نیاز به رفتن وب سایت مترجم گوگل متن ها و کلمات مورد نظر خود را ترجمه و لذت ببرید. این نرم افزار مترجم گوگل قادر است بیش از 50 زبان زنده دنیا (به همراه زبان شیرین فارسی) را به یکدیگر ترجمه نماید. این نرم افزار دیکشنری قادر به تشخیص زبان می باشد و شما فقط می بایست زبان مقصد را به نرم افزار بگویید تا در سریع ترین حالت ممکن ترجمه شما در اختیارتان قرار گیرد. این نرم افزار به صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) بوده و به روز رسانی های مستمر بانک اطلاعاتی آن توسط گوگل این نرم افزار را به یک دیکشنری بی نظیر تبدیل کرده است. در ادامه همین مطلب می توانید نرم افزار Client for Google Translate Pro که آخرین نسخه ارائه شده این نرم افزار می باشد را دانلود کنید که امیدواریم مورد توجه و عنایت شما عزیزان و کاربران سایت دانلود رایگان نرم افزار قرار گیرد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

آنتی ویروس مک آفی McAfee یکی از قدیمی ترین , قوی ترین و پر طرفدارترین نرم افزار های ویروس کش و منتخب کاربران ایرانی در مصارف خانگی , شرکتی و سازمان های بزرگ است. McAfee VirusScan Enterprise در ورژن های 8.5i و 8.7i بیشتر مورد مصرف کاربران ایرانی است , اما به دلیل تحریم کشور عزیزمان ایران از سمت شرکت تولید کننده خارجی این نرم افزار , اجازه دانلود فایل بروز رسانی آنتی ویروس مک آفی به IP های ایرانی از سرور های McAfee داده نمی شود. از این رو سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای دسترسی آسان تر کاربران میهن عزیزمان ایران به این بروزرسانی ها , این فایل ها را به صورت روزانه در اختیار شما قرار میدهد. فایلی که شما آن را دانلود خواهید کرد مربوط به تاریخ 16 فوریه 2010 , 27 بهمن 1388 می باشد و شماره این بروز رسانی 5894 است. پس از دانلود این فایل بروزرسانی کافی است آن را اجرا کنید تا به صورت آفلاین آنتی ویروس خود را بروز کنید. این آپدیت با نام McAfee Virus SuperDAT Definitions Update 5894 با لینک مستقیم در دسترس شما کاربران عزیر قرار داده شده است. امیدواریم از دانلود رایگان این فایل آپدیت مک آفی و بروز رسانی آفلاین مک آفی خود لذت ببرید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

آنتی ویروس رایگان avast یک آنتی ویروس عالی برای کاربرانی است که روزانه از ایمیل و صفحات وب استفاده می کنند. اگر اطلاعات حساس بر روی دستگاه خود دارید و یا از فروشگاه معتبر خرید می کنید یا از بانک های آنلاین استفاده می کنید پیشنهاد حساس ما به شما آنتی ویروس آواست (اوست) است. سایت دانلود رایگان این آنتی ویروس کم حجم و ساده را به کاربران تازه کار پیشنهاد می کند.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت کسپراسکی Kaspersky Internet Security 2011 v11.0.0.232 Final نسخه نهایی بالاخره آمد. قدرتمندترین نرم افزار امنیت اینترنت و قوی ترین فایروال بین نرم افزار های امنیتی با امکانات وسیع از تمام کامپیوتر شما در اینترنت و شبکه محلی شما محافظت می کند. نسخه نهایی Kaspersky Internet Security 2011 دارای رابط کاربری جدید و حجم فایل نصب بیشتری است.

در زیر امکانات , مشخصات و مزایای نرم افزار امنیت اینترنت کسپراسکی Kaspersky Internet Security 2011 11.0.0.232 Final را برایتان شرح می دهیم. سایت دانلود رایگان در آینده آپدیت آفلاین این آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی را برای شما به صورت آفلاین قرار خواهد داد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

دانلود AVG Anti-Virus پیشنهاد سایت دانلود رایگان به شما است. این آنتی ویروس که حالا در ردیف های اول آنتی ویروس های برتر دنیا قرار دارد خیلی وقت است که نزدیک به 110 میلیون کاربر را در سراسر دنیا از آن خود کرده است. وقت آن رسیده است که آنتی ویروس ای وی جی را نیز امتحان کنید تا قدرت این نرم افزار آنتی ویروس را درک کنید. AVG Anti-Virus 2011 دستخوش تغییراتی شده است که باعث شده از نظر کاربر دوست داشتنی تر به نظر آید و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند. تیم دانلود رایگان امیدوار است از دانلود آنتی ویروس لذت ببرید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. سایت دانلود رایگان , در بخش آنتی ویروس رایگان یکی از فعالترین بخش های سایت freedownload , به صورت مداوم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس ها را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 5606 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 5606 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ چهارشنبه 19 آبان 1389 ( November 10 ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید

بسیاری از برنامه های نقشه کشی طراحی کامپیوتری برای معماران و مهندسان ایجاد و توسعه پیدا کرده اند. اما این برنامه های بسیار محبوب، در یادگیری و کار بسیار سخت و پیچیده هستند. از این رو سایت نرم افزار دانلود رایگان برنامه Easy Plan Pro را تهیه دیده که برای طراحی حرفه ای ساده و سریع تهیه دیده شده که با آن می توان طراحی های واضح و دقیقی از نقشه کشی ساختمان و نقشه کشی معماری بدست آورد.
همچنین Help برنامه و پشتیبانی آنلاین آن نمی گذارد تا سوال بی پاسخ و یا مشکلی برای شما غیر قابل حل باشد. همچنین با ابزار فکس این امکان را می دهد تا نقشه کشیده شده را هر جای دنیا که می خواهید فکس یا آن را با پیوست به ایمیل ارسال کنید. خروجی نقشه برای ذخیره شدن می تواند DXF و یا bitmap باشد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال شده در توسط فرشید
<      1   2   3   4   5   >>   >